יום חמישי, 1 באוקטובר 2009

Time to kill

במהלך השיטוטים שלי אתמול בשינקין, גיליתי שנפתחה חנות נוספת לגולואז (מה זה השם הזה?!), חנות הוינטג' הוותיקה ברח' שינקין. המיקום של החנות החדשה הוא בשינקין מס' 32, לא רחוק מהחנות הישנה, אלא שזו החדשה ממוקמת ממש על הרחוב ולא בסמטה. לא ברור לי מה הפואנטה של שתי חנויות באותו המקום פחות או יותר. בכל מקרה, היו שם דברים די יפים. השתדלתי בכוח ששום דבר לא ימצא חן בעיני, כי אני לא צריכה הוצאות מיותרות כרגע, וזה הצליח לי. הייתי מארגנת תמונות מהמקום כי המצלמה דווקא היתה עליי, אבל משום מה מנהלת החנות לא הסכימה שאצלם, אפילו לא את החנות מבחוץ.
הייתי בדיוק בדרכי לחנות "שתיים" שם יש לי זיכוי, כך שיכולתי לקנות במצפון יותר נקי. ב"שתיים" אני כמעט תמיד מוצאת משהו לקנות, בניגוד לחנויות יד שנייה אחרות באיזור, שאליהן אני יכולה להיכנס כמה פעמים ולא למצוא כלום. אולי הבנות שם מצליחות יותר לקלוע לטעם שלי בבחירות שלהן. היתה שם שמלה לבנה מקסימה עם לבבות וחגורה אדומה בייבוא מחו"ל, אבל הזיכוי שלי לא חל על פריטים מיובאים מחו"ל, אז אפילו לא מדדתי אותה. רק צילמתי שתראו כמה שהיא חמודה. בסופו של דבר התפשרתי על חולצה שחורה לעבודה מזארה.





השיטוטים הללו בת"א סוג של נכפים עליי פעמיים בשבוע והם תוצאה של מרווח בין העבודה שבה אני נמצאת בבוקר לעבודה אחרת אליה אני מגיעה בשעות אחה"צ, שתיהן בת"א. אין טעם בזמן הזה לנסוע לכפר-סבא ולחזור לת"א, אז אני משוטטת לי בינתיים במרכז ת"א. אני אמנם מפעילה את שרירי הרגליים לא מעט כי אני גומעת מרחקים לא קטנים בזמן הזה, אבל הארנק שלי נמצא בסכנה מתמדת. אני חייבת למצוא דרך טובה יותר להעביר את זמן הביניים הזה. עד עכשיו לקחת ספר ולקרוא על ספסל בחוץ לא היה אפשרי בגלל החום המעיק. אולי כעת, כשהטמפרטורות בחוץ מתחילות להיות יותר סבירות, אני אאמץ את הרעיון.

2 תגובות:

  1. האמת היא שהפשרה שלך חמודה, על אף שהיא ההיפך הגמור מהשמלה המתוקה שרצית.
    מצד אחד היא בייסיק וצריך אחת כזו בכל ארון, מצד שני יש לה דיטיילינג נחמדים מספיק כדי לשדרג אותה ולהצדיק את ההשקעה. אפשר לעשות איתה שילובים מעניינים.
    בקיצור, תתחדשי!

    השבמחק
  2. תודה רבה. יש לי נטייה לקנות שמלות חמודות, שאח"כ אין לי הרבה הזדמנויות לעשות בהן שימוש, אז ניסיתי הפעם ללכת באמת על משהו פרקטי יותר עם החולצה.

    השבמחק