יום רביעי, 21 באוקטובר 2009

Busy Bee

עובר עליי שבוע די לחוץ, אבל הספקתי בכל זאת בין עבודה לעבודה להגיע שוב לחנויות היצירה בדרום ת"א לאסוף חומרים עבור הכנת שרשרת נוספת כי מסתובב לי איזה רעיון בראש עפ"י שרשרת שראיתי איפשהו. אעדכן בהמשך אם ייצא לי משהו נחמד מהעניין.

מצאתי באותה הזדמנות ב-אבגד תחליף לשרשרת כסופה קצרה שאני מחפשת כבר זמן מה. מלכתחילה שמתי את עיני בשרשרת הזו של נאווה גלזר, אבל התמחור שלה פשוט מטורף. אגב, שווה לעשות בדברים האלה מחקר צרכנים. גיליתי שבעוד שב"רזילי" השרשת הזו עולה כ-700 ₪, ב"דה בראנץ'" ברח' גורדון 17 בת"א אותה שרשרת בדיוק עולה רק 320 ₪, אבל גם זה היה לי יקר מדי. ראיתי שרשרת אחרת בסגנון מאוד דומה ב"דה בראנץ'", אבל היא פחות עשתה לי את זה. בסוף נזכרתי שראיתי בזמנו ב-אבגד לא מעט שרשראות כסופות בכל מיני גדלים ואורכים ואכן מצאתי שם את השרשרת הזו, שהיא כאמור תחליף לא רע מבחינתי לשרשרת של נאווה גלזר ועולה בערך שמינית ממנה.
.
בלי פלאש
עם פלאש

בכל מקרה, קפצתי באותה הזדמנות לחנות יד שנייה בלבונטין 1, שגיליתי את דבר קיומה באחד מהביקורים הקודמים שלי באיזור. בינתיים לא יצא לי לקנות שם כלום, אבל בהחלט יש מה לבדוק. אני פשוט לאחרונה משתדלת להיות מאוד בררנית וזהירה עם הכסף שלי וקונה רק פריטים שאני ממש מתאהבת בהם ומחירם סביר מבחינתי. החנות נקראת "רק שנייה". יש שם תיקים, תכשיטים, נעליים וכמובן מבחר בגדים – גם לגברים. שווה לבקר אם אתן בסביבה. מדדתי את השמלה הוורדרדה שבצילום האחרון, אבל היא היתה גדולה מדי עליי (איזה מזל).

7 תגובות:

  1. אני מרגישה שקצת ניהלתי דיאלוג עם הפוסט שלך (ננטשתי לבד ואין לי עם מי לדבר, לא אשמתי)- זה התחיל ב: "היי, מגניב, זה דומה לשרשרת של נאווה גלזר" והמשיך ב"אבל בדה בראנץ' היא יותר זולה".
    מטריד :)

    השבמחק
  2. היי לובה, נראה לי שהמיילים ששלחתי אליך לא הגיעו ליעדם לפי מה שאת כותבת. אני שולחת לך עכשיו מייל מכתובת אחרת כדי לברר את העניין.

    השבמחק
  3. יש גם תכשיטים לגברים D.I.Y? אם כן תני לנו מהכתובות שגם אנו נוכל לטעום קצת.
    קורא נאמן.

    השבמחק
  4. שלום אנונימי. אבגד היא חנות מאוד ידועה ל-D.I.Y, כך שלא טרחתי עם הכתובת. הסתכלתי אבל באינטרנט והיא ממוקמת ברח' החשמל 3 בת"א. בדפי זהב אפשר גם לראות את שעות הפתיחה שלה. אני לא חושבת שיש חלוקה במקומות האלה לגברים ונשים, כי הכל נמצא שם באופן גולמי שאפשר לעצב ולחבר אותו איך שרוצים ואוהבים. אתה יכול ללכת ולהתרשם אם יש שם אלמנטים שנראים לך מתאימים גם לתכשיטי גברים. אני מודה שפחות חשבתי על האספקט הזה כשהייתי שם.

    השבמחק
  5. אגב, גם את השרשרת של נאוה גלזר (או העתק מאוד מדוייק שלה...) אפשר למצוא באבגד, אחד לאחד. תנסי להגיע עם תמונה כדי לכוון את המוכרות...

    השבמחק
  6. לגבי השרשרת -ראיתי בחנות שמול אבגד שגם מוכרים בה חרוזים ודברים לעבודות יד שרשרת *זהה* לזו של נאוה גלזר שעלתה 170 ש"ח אם אני זוכרת נכון. זה היה בדיוק יום אחרי שראיתי את השרשרת בבלוג של אפונה והייתי בהלם מוחלט. שקלתי אפילו לקנות אותה אבל היא הייתה קצת מסיבית מדי עבורי.

    השבמחק
  7. שלום לאנונינימים. זה חדשות עבורי מה שאתם מדווחים. מעניין שעשיתי סיור גם ב-אבגד וגם בחנות שממול ולא ראיתי שרשרת כזו. אני אבדוק שוב בהזדמנות. תודה.

    השבמחק