יום שבת, 31 באוקטובר 2009

שינויי מזג האוויר


נראה שמזג האוויר החליט לתעתע בנו. יום אחד חמסין ויום למחרת נפתחות ארובות השמיים והגשם לא מפסיק לרדת. כאילו אלוהים אומר לנו: "איזה נודניקים! רוצים גשם? יאללה קבלו גשם בכמויות כאלה שתפסיקו כבר עם הניג'וזים שלכם לגשם". בעוד בחו"ל ממשיכים עם חיי השגרה גם בתנאים של שלג כבד, בישראל מתקבל הרושם שכל הפעילות נעצרת תחת כמויות הגשם שירדו אתמול. נראה שאנחנו לא ממש ערוכים להתמודד עם העניין ולא כל-כך יודעים מה לעשות עם כל הכמות הזו של המים שנוחתת עלינו לפתע. הכול מוצף, קורס, נהרס ושוקע.

אני התמודדתי עם החורף שהגיע אלינו ככה פתאום ע"י כך שמאתמול לא הוצאתי את האף מפתח הבית ובנוסף הכנתי חמין לשבת. אם כבר חורף, אז עם כל התוספות שמתלוות לעניין.

ובמעבר חד, כמו שאוהבים להגיד אנשי החדשות - אני לא יודעת כמה מכם מודעים לעובדה שבנוסף על החובה להתלבש בצורה צנועה, לנשים דתיות גם אסור ללבוש בגדים בצבעים מסויימים. האיסור הזה מתייחס בעיקר לצבע האדום, שכן הוא נחשב לצבע שמושך תשומת לב ולאישה דתית אסור ללבוש בגד שכזה. הבגד שהיא לובשת לא אמור למשוך יותר מדי תשומת לב, לא בצבע, לא בגזרה ולא בצורה. אני לא יודעת אם זה hang up מעברי או פשוט רתיעה טבעית שלי מלמשוך תשומת לב אליי, אבל הצבע האדום באמת אינו מהמועדפים עליי. כמעט ואין לי בארון בגדים בצבע הזה. לכן, כשאחותי העבירה אליי את השמלה הזו, היססתי בהתחלה אם לקחת אותה כי לא ידעתי אם זה משהו שאני אלבש או לא. אהבתי דווקא את הגזרה שלה, עם החלק התחתון עם הקפלים שמתרחבים קצת כלפי חוץ. היא מזכירה לי שמלה שדמות מהסדרה "Mad Men" היתה לובשת, משהו בסגנון שנות ה-50.


שמלה: זארה, חגורה: יד שנייה

בינתיים טרם עשיתי בה שימוש. אולי כשיצוץ האירוע המתאים לשמלה שכזו, שכן היא לא נראית לי מתאימה ללבישה ככה סתם ביום-יום. מה דעתכם?

8 תגובות:

  1. אני חושבת שדווקא היא כן מתאימה ליום יום במיוחד עכשיו בחורף שאפשר לשלב אותה עם פריטים שקצת יורידו את הטון. עם גרביונים שחורים מגפיים/מגפונים שחורים ואולי ג'קט שחור מעור או ג'קט ג'ינס :-)

    השבמחק
  2. קודם כל - השמלה ממש יפה, הגזרה הזו מתאימה לרוב צלליות הגוף.
    תנסי לשלב אותה עם טופ בצבע כחול, זה יטשטש את האדום.

    השבמחק
  3. אהבתי את השמלה. ואני בעד ללבוש ביום יום כל דבר שאנחנו אוהבים ומחמיא לנו, אני לא חושבת שצריך לחכות לאירועים מיוחדים כדי להרגיש מיליון דולר. נראה לי שאני כן הייתי לובשת אותה ליום יום, והרעיון של ז'קט ג'ינס נשמע לי שילוב יפה.

    השבמחק
  4. אהבתי את ההצעות שלכן. אני אנסה בהזדמנות. תודה לכולן.

    השבמחק
  5. היי, השמלה מקסימה ולגמרי מתאימה ללבישה יומיומית, ללא צורך באירוע מיוחד :) העזי ולבשי אותה, אני בטוחה שתגרפי מחמאות :)
    התמונה עם החתולים מקסימה מה מה...!

    השבמחק
  6. השמלה באמת חמודה מאוד, אבל החגורה מרגשת. ממש. שווה לך!

    השבמחק
  7. אני מתה על אדום, ויותר ויותר מוצאת את עצמי קונה בגדים אדומים. זה באמת מאוד בולט, במיוחד כשכולם בסביבה לובשים שחור או אפור (באירועים או בעבודה).
    לפעמים דווקא בא לי להיות בולטת.
    השמלה יפהפיה, יש לה גיזרה מצויינת ומחמיאה, ועם החגורה - בכלל.
    אני בעד!

    השבמחק