יום שבת, 24 באוקטובר 2009

בית קטן בכפר-סבא




זוכרים את הולי הובי? הילדה סטייל לורה אינגלס מ"בית קטן בערבה" שכיכבה בזמנו על נייר מכתבים, נעשו בובות בדמותה ואפילו הופיעה על כלי מטבח. אחת המציאות שלי מאמא שלי היא השמלה הזו, שבכל פעם שאני לובשת אותה, גורמת לי להיזכר בדמותה של הולי הובי. רק חסר לי הכובע האופייני לדמות והתלבושת מושלמת. יש לי האמת כובע שקצת מזכיר במראה שלו את הסטייל של הכובעים הללו, אבל אני מותחת את הגבול בלשלב אותם ביחד וממש להיראות כאילו התחפשתי.





פירוט התלבושת: שמלה - מאמא שלי, שרשרת - H&M, סנדלים - מהודו, כובע - יד שנייה
.
ובעניין אחר, מישהו שמע פעם על במבה בוני או לולו? מסתבר שניתן להשיג אותן בתחומי מדינת בני-ברק. המחיר של הבמבות האלה גם מן הסתם מאוד נמוך, כי אמא שלי קנתה הרבה שקיות לנכדים. הטעם שלהן הוא בדיוק מה שניתן לצפות מבמבות עם שמות עלומים שכאלו שלא ראיתי בשום מקום אחר.

10 תגובות:

  1. והטעם?איך בוני ולולו? טעימים??

    השבמחק
  2. למישהו יש בעיות בהבנת הנקרא. כשכתבתי שהטעם של הבמבות הוא בדיוק מה שניתן לצפות מבמבות עם שמות עלומים כאלה, מן הסתם התכוונתי שהטעם שלהם הוא לא משהו :-).

    השבמחק
  3. רק במבה פרפר נכנסת אלייך הביתה.
    גרמת לי לחשוק שוב במכתביות שלי.

    השבמחק
  4. העלתי בי זכרונות :-) חוץ מזה, גדול הקטע עם הבמבה...

    השבמחק
  5. השמלה ממש מתוקית! הצלחת להעלות זכרונות מתוקים :) שבוע נעים.

    השבמחק
  6. אני ממש אוהבת את הולי הובי, ואת ההולי הובי שיק שלך :) לגבי הבמבות, כל מה שלא יצא מהמפעל של אסם עם חמרי הטעם והריח המקוריים והשקית הכתומה המעפנה - הוא פשוט לא אותו דבר.

    השבמחק
  7. שיקסע וטושיק - ברוכות הבאות, ותודה.
    נעלולה - האמת שאני עם לובה בעניין הבמבה. רק במבה של פרפר נחמד נכנסת אליי הביתה, למרות הקושי להניח עליה את ידיי עקב הפסדה הלא מוצדק בקרב עם הבמבה של אסם.

    השבמחק
  8. אדיררררר
    יש יותר סוגי במבה מחתרתיים במדינה הזו משרים בממשלה
    טעמת כבר "שאשא"? חחח

    השבמחק
  9. מי לא זוכר את הולי הובי? הייתי אוספת באופן כמעט אובססיבי כל דבר שהיה קשור לדמות שלה. לא חשבתי עליה שנים, איזה מצחק :)

    השבמחק
  10. יפה, כשיש חיקוי עם טעם שונה מהמקור,
    אני לא מתייחסת אליו כזיוף אלא כממתק שונה.
    ואז כל אחד יכול לפרגן לעצמו ליהנות.

    השבמחק