יום שני, 26 באוקטובר 2009

אדריאאאאן!



בתור חובבת חנויות שנייה, יצא לי לבקר כבר כמה פעמים בחנות הידועה של אדריאן במרכז המסחרי בכפר שמריהו, בעיקר מאז שאני גרה באיזור השרון. היה לנו אפילו ביקור בנות בחנות הזו במסגרת אחד מימי השישי שבהן אני ובנות משפחתי נוהגות לעתים לבקר בחנויות יד שנייה נידחות.

עם כל ריבוי החנויות מהתחום שיצא לי לבקר בהן, בחנות יד שנייה כמו זו של אדריאן עדיין לא יצא לי להיתקל. אדריאן מנהלת את החנות שלה כמו שליט בממלכת בננות קטנה וממקום מושבה מאחורי השולחן וליד הקופה מחלקת פקודות גם לצוות העובדות המסור שלה וגם ללקוחות החנות. מעולם לא יצא לי לראות חנות יד שנייה עמוסה כל-כך בלקוחות, שמסתובבות עם סלים מפלסטיק לתוכם הן אוספות את השלל ההולך ומצטבר וכמעט מתחננות בפני בעלת החנות לתת להן לקנות את מרכולתה. כמו ממלכה עם חוקים משלה, לחנות של אדריאן יש גם שעות פתיחה וסגירה שידועות ככל הנראה רק ליודעות דבר. גם כשכבר כתוב שהחנות נסגרת באחת בצהריים ביום שישי, ברבע לאחת כבר מבקשת אדריאן מעוזרותיה לסגור את דלת הכניסה לחנות בפני קונים פוטנציאליים ופוקדת על הקונות שכבר בתוך החנות להפסיק למדוד פריטים אותם בחרו ולהתחיל לזוז לעבר הקופה. אחותי העזה שם פעם לענות לטלפון הנייד בקרבת מקום מושבה של אדריאן וחטפה על הראש. מצד שני, אולי זו הדרך שבה היא מנסה להשליט קצת סדר בבלאגן. מי שמקבלים לעומת זאת יחס מועדף במקום הם חתולי הרחוב שאדריאן אימצה (שזה דווקא ייאמר לזכותה) שאחד מהם שוכב כמעט תמיד פרקדן על השולחן לידה או איפשהו בקרבתה.



מה שמייחד את החנות של אדריאן הוא כנראה האיזור בו היא שוכנת. אל החנות מגיעים שלל פריטי מעצבים נחשבים מנשים המתגוררות באיזור היוקרתי ואדריאן בד"כ מוכרת אותם במחירים יחסית סבירים. בביקור האחרון שלי במקום ראיתי תיק עור עם שרשראות כסופות בצדדים של המעצב האיטלקי סרג'יו רוסי ב-250 ₪ ותיק קלוע של פראדה ב-50 ₪. בין ערימות הנעליים ראיתי גם זוג נעליים של המעצב סטיוארט וייצמן. הייתי בוודאי קולטת עוד מציאות לדווח לכם עליהן, אך גורשתי מהחנות דקות ספורות לאחר שהגעתי, שכן מסתבר שבימי ראשון ושני החנות נסגרת בשעה 17:00, מה שאומר שכבר ברבע לחמש ניתנת הפקודה להתחיל באקסודוס.


תיק של סרג'יו רוסי

תיק של פראדה?


מחלקת הילדים

אני כשלעצמי הגעתי לשם הפעם כדי לחפש מכנסי 7/8 או יותר נכון, מכנסיים שמגיעות ממש מעל הקרסול, כמו בתמונה הזו. זהו אורך מכנסיים שעושה סימנים ככזה שהולך להיות אחד מהטרנדים של העונה הסתווית אבל נכון לעכשיו לא הצלחתי למצוא מכנס דוגמתם באף רשת רגילה. מפאת קוצר הזמן לא ממש הצלחתי לבדוק אם היו כאלה מכנסיים אצל אדריאן.
יש בחנות גם לול גדול שניצב במרכזה ובו ניתן למצוא פריטים פחות יוקרתיים אך עדיין אטרקטיביים במחירים שווים לכל נפש. אני מצאתי שם בזמנו חצאית צמודה ממעין בד פוך (שכבר עשתה הופעה כאן בבלוג) שמשרתת אותי נאמנה מאז ועלתה לי 30 ₪ בלבד. למי שיש סבלנות לנבור בערימה הזו, שקצת מזכירה את הערימות בדוכן "זארה" בשוק בצלאל, צפויות מציאות שוות איפשהו במעמקיה. תתכוננו רק לצפיפות רבה, מאבק על פריטים שמזכיר ימי סיילים ברשתות מבוקשות בארה"ב וחוקים שכנראה ברורים רק לנתיני הממלכה. מעניין אם רוקי היה שורד סיבוב קניות במקום (מה שמזכיר לי שלא ראיתי שם בגדי גברים).


2 תגובות:

  1. כן, גם אני אהבתי אותו. מעניין אם זה באמת פראדה או רק חיקוי. היו לי ספקות בגלל תג המחיר הנמוך יחסית לעומת התיק השני של סרג'יו רוסי. לא קניתי אותו אבל בעיקר בגלל שאני כרגע יותר מתחברת לשחור על נגזרותיו.

    השבמחק