יום חמישי, 17 בספטמבר 2009

סוף שנה במחשבה תחילה


אני לא יודעת כמה מכן מתכננות מראש מה ללבוש בערב החג. עד כמה שאני זוכרת, מכיוון שמדובר בתחילת שנה, נהוג לקבל את פניה גם בבגד חדש, שזה דבר שמן הסתם דורש תכנון מראש.
בכלל, כמו ברידג'יט, השפנפנה מ-The girls next door, אני מאוד אוהבת להתלבש בהתאם לאירוע ורק מחפשת כאלה הזדמנויות. זה קצת כמו להתחפש (ותיאורטית אני מאוד אוהבת להתחפש בפורים למרות שאני כבר מזמן לא ילדה). למשל, ללבוש משהו בכחול-לבן לכבוד יום העצמאות, או משהו בלבן לכבוד שבועות וכן הלאה וכן הלאה. לקראת החג, כשהתחלתי לחשוב על מה ללבוש, עלתה לי לראש בהתחלה תמונה של שמלה ענוגה ו-lady-like ברוח החגים. ישר עלתה לי לראש שמלה שקניתי לפני זמן מה מבית היוצר של רוני קנטור וטרם יצא לי ללבוש. היא גם מתאימה מאוד לעונה, שכן היא מכוסה כולה בהדפס של עלי שלכת (לא שהסתיו כבר ממש מראה כאן את פרצופו).




שמלה: רוני קנטור, נעליים: ביוטיפיל, צמידים: אלדו

עם זאת, בגלל שרציתי בכל זאת להתחדש באיזשהו פריט לכבוד השנה החדשה באופן ספציפי, החלטתי לעשות שימוש חלקי בתלושי השי שקיבלתי מהעבודה לקראת החג ושלשמחתי כללו הפעם גם את רשת מנגו! אחרי שעשיתי סיבוב קצר בחנות בדיזינגוף סנטר, גמרתי בדעתי לנהוג בתבונה ולא להשתגע עם תג המחיר ולקנות שמלה שממילא לא ייצא לי ללבוש הרבה, אלא ללכת על משהו פרקטי יותר כמו חולצה ולשנות כיוון למראה הרוק צ'יק שאליו יש לי משיכה בתקופה האחרונה (בעצם, רוק צ'יק הולכת עם הדפסי חיות?).



חצאית: וינטג', חולצה: מנגו, נעליים: אלדו, צמיד: H&M, שרשרת: הכנתי בעצמי ע"פ השראה מכאן

שתהיה לנו שנה טובה ומתוקה!

* גיליתי עכשיו שהולכים להיות למעשה שני ערבי חג, כך שאוכל ליישם בסופו של דבר את שתי אפשרויות הלבוש הנ"ל.

4 תגובות:

  1. אולה ושתי,
    אנחנו הולכים לראות הרבה הדפסי חיות בשנה הקרובה? יש לי חברה מהעבודה שהיתה ב NY בואכה H&Mוחזרה עם קרדיגן עם הדפס דומה.
    נבוכה

    השבמחק
  2. אני אהבתי את התלבושת הראשונה, יש משהו מאוד נעים, חגיגי ואופטימי בלבן.
    בכל מה שתלבשי - שתהיה לך שנה טובה!

    השבמחק
  3. השמלה הראשונה מקסימה, והלוק השני עוד יותר- חשבתי שמדובר בשמלה!

    השבמחק