יום ראשון, 27 בספטמבר 2009

No escape from reality

יעל צוקר (צילום: עידו לביא)

לא מוצא חן בעיני מה שקורה בהישרדות העונה מבחינת הפן הנשי. רק תסתכלו על איך נראה שבט המודחים עם גואל רצון המקומי על שלל נשותיו המעריצות וכבר אפשר לראות שיש כאן בעיה.
בשבט הסגול הרגוע יחסית נוצר קרב אמהות/חתולות בין ליאורה לריקי, ליאורה עשתה יד אחת עם הבנים בשבט וריקי הועפה. עכשיו נוצר מצב שאינה ואביגיל, שהיו בצד של ריקי, נמצאות בסכנת הדחה. אביגיל, שכל-כך כעסה על ההדחה של ריקי, מתחילה לגלות סימנים של עריקה למחנה השני ובוגדת בקשר שלה עם אינה. וכל זה למה? כי היא נדלקה על טל אנגלנדר המשמים הזה (לא מבינה מה ההתלהבות ממנו. כן, הוא נראה כמו בובת קן, אבל מלאכותי וחסר אישיות באותה המידה גם). מה עם קצת אחוות נשים מה?
על מה שקורה בשבט קאראו כבר כתבתי. עכשיו יעל, שפתאום ירד לה האסימון שהיא חייבת לעשות משהו בכדי לשבור את שלטון האימה של שי וזיו, ניסתה ליזום מהלך, אבל זה כבר היה מאוחר מדי. חנוך איבד את האמון שלו בבנות השבט ולא היה מוכן לתת להן הזדמנות שנייה ואפשר להבין למה. לדעתי שלושת הבנות היו צריכות לגשת אליו ביחד ולנסות לשכנע אותו שהפעם הן רציניות. החצי ניסיון שכנוע הרפה של נטלי לא היה משכנע אפילו איש גווע ברעב לקנות סנדוויץ'. ככה יצא שהדמות הנשית היחידה בשבט קאראו שעוד אפשר היה קצת להזדהות עמה, הודחה אתמול בערב. לפי הפרומו לפרק הבא, נותר רק לקוות שהקלפים ייטרפו והדברים אכן ישתנו בשני השבטים, כי איך שהדברים עומדים כרגע, במיוחד בשבט קאראו, אבדה התקווה שהטובים ינצחו.


אגב, גם דמויות הגברים לוקות השנה בחסר. בשבט הסגול, טום מדריך הקפוארה, שהיה אמור כנראה להיות הנועם טור של העונה והוא אכן לעניות דעתי הגבר הנאה היחיד כמעט העונה, מתחיל להוכיח מפרק לפרק שנועם היה גאון ועילוי לעומתו. או בקיצור, לא ממש דולק שם אור בפנטהאוז. טל אנגלנדר, שכנראה אמור להיות עידן חביב של העונה, נראה לי לא מזיק ולא מועיל. ואם אוהד ימשיך לשיר את "צ'יפופו למורל", אני מקווה שמישהו יעשה ממנו קופיקו.
על הגברים בשבט קאראו אין טעם להרחיב יותר מדי. חבורה של גברים שוביניסטים וגסים שכזו לא נראתה ממזמן. היוצא היחיד מהכלל הזה הוא חנוך, שכנראה לוהק על תקן המבוגר האחראי סטייל מושיק ובינתיים אכן מפגין יושר ואידיאלים, אבל די הולך לאיבוד בשבט קאראו שבו אף-אחד לא ממש סופר אותו. כמו שזה מסתמן כרגע, זיו, האידיוט העונתי סטייל משה, שורד די יפה. אולי זה לא כזה מפתיע שכן גם משה הגיע בסופו של דבר די רחוק במשחק.

טוב, די להתעסק בשטויות. שיהיה למי שצם צום קל ושכולנו נזכה שהשנה הבאה עלינו לטובה אכן תהיה טובה. אמן כן יהי רצון.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה