יום חמישי, 10 בספטמבר 2009

הישרדות בקושי


ברוח הפוסט הקודם, כמה מפגרות יכולות להיות הבנות של שבט קאראו ב"הישרדות"?
דווקא הערכתי יחסית את הדס החננה, אפילו שהיא קצת מעצבנת, אבל אז היא הפגינה היעדר מוחלט של עמוד שדרה והצביעה להדיח את נועה וממש איכזבה אותי. וזה עוד לאחר שרגע לפני כן, במועצת השבט, זיו פחות או יותר הודה שהוא היה מדיח אותה אם שרשרת החסינות היתה אצל נועה. במקום ללכת על כוח נשי ולהתגבש עם חנוך נגד שאר הבנים (זיו הזה בלתי נסבל פשוט ושי לא הרבה יותר טוב ממנו), היא נקטה בדרך פעולה שתוביל אותה די מהר להיות מודחת כנראה בקרוב (טוב, עכשיו מן הסתם יש להם גם את חנוך על הכוונת). משתי הבנות האחרות, יעל ומה שמה, לא ציפיתי ליותר מדי מראש, אז אני פחות מאוכזבת מהן. הן גם יעני היו מחוייבות לברית עם הבנים, ולכן אולי לא הצביעו נגדם. עם זאת, אם הן היו חושבות קצת הלאה, הן היו מבינות שגם להן יראו די מהר את הדרך החוצה אחרי שייגמרו שם "אויבים" להדיח.

אם שכחתי להזכיר, אז טלוויזיה זה עוד דבר שאני די מכורה אליו ויצא לי לצפות בלא מעט סדרות ריאליטי, כולל שתי העונות הקודמות של הישרדות. בינתיים אני לא ממש מתחברת לדמויות בעונה הנוכחית (אני למשל עדיין לא יודעת את השמות של כולם), אבל אני נותנת לזה צ'אנס.
חלק מאוד נכבד מההנאה שלי מהסדרה נובעת מקריאת הביקורות השנונות שמתפרסמות למחרת באינטרנט באתרים כמו ynet ו-nrg.


* אפילו שאני אישה, אני עדיין יכולה להעריך כמה נועה נראית טוב בצילומים עם הטופ הזה.

2 תגובות:

  1. בנות הכי טובות בלהעריך בנות
    ואני לא צופה בהישרדות אבל אני מקווה שהטיפשות האלה יתעשתו!

    השבמחק
  2. מסכימה אתך במאה אחוז וברוכה הבאה לבלוג!

    השבמחק