יום ראשון, 20 בספטמבר 2009

Hear me growl

אני כנראה מתאימה את עצמי לטרנדים לא רק בכל הקשור לאופנה. טרנד הקוגריות (נשים מבוגרות שיוצאות עם גברים צעירים מהן) מתחזק לאחרונה בעולם הבידור. אז לא רק שבעלי צעיר ממני בשלוש וחצי שנים, לאחרונה, לאחר שיצא לי לצפות בסדרה KYLE XY (בחיי שזה לא קרה ביוזמתי), הגעתי למסקנה שהשחקן הראשי שם, מאט דאלאס, הוא הגבר הכי יפה ביקום (לחשוב שגבר שהוא לא בעלך מאוד יפה זה בגידה בבעל או לא?).
הוא כמובן כנראה הומו ולפי הרכלן האוחצ'י של הוליווד, הילטון פרז, הוא גם יצא תקופה מסוימת עם השחקן ג'ונתן בנט, שהופיע בזמנו בסרט "ילדות רעות" (Mean Girls).

אני יפה?

אתם מוזמנים גם להיכנס ללינק הזה ולראות סרטון וידאו אמנותי בו הוא מופיע ביחד עם הבחורה שמשחקת לצידו בסדרה. זהו סרטון שצולם לאחר שהסדרה כבר הסתיימה והוא כנראה רצה להשתחרר מהטייפ קאסט של שחקן בסדרות נוער ולהוכיח בו זמנית שהשמועות לגביו אינן נכונות או משהו כזה. סרטון מדליק ומטריד בה בעת.
אגב, להגנתי, הוא לא כזה צעיר. הוא כבר בן 27.
הוא לוהק עכשיו לתפקיד משני בסדרה חדשה עם רבקה רומיין, שאמורה לעלות לשידור בארה"ב בסתיו, עיבוד של הסרט "המכשפות מאיסטוויק".

4 תגובות:

  1. לי משום מה יש קטע הפוך מזה, אני אוהבת גברים כשהם מבשילים מעט.
    לדוגמא, את פיטר פטראלי מגיבורים (אל תבקשי ממני לאיית את שמו האמיתי) אני אוהבת מאוד אלא שבתקופת נעוריו בבנות גילמור לא התייחסתי אליו ולו קצת.
    הבשיל, התבגר ונהיה נאה הרבה יותר.

    בכל מקרה, זה הביקור הראשון שלי בבלוג שלך והוא בהחלט נוסף לבלוג-רול שלי, אני מחזקת את ידיה של כל מי שרוצה להצטרף לבלוגספירה כי כמו שאמרת- יש מקום לכל סוגי הבחורות וכל סוגי ההשקפות.
    שנה טובה!

    השבמחק
  2. היי לובה,
    שמחה לראות אותך כאן ותודה על העידוד. אני כמובן קוראת את הבלוג שלך כבר תקופת מה. לא יודעת איך שכחתי להוסיף אותו כאן משמאל, ישר תיקנתי את הטעות.
    לגבי מילו מה שמו מגיבורים, גם אני העדפתי את דין ולא את ג'ס בבנות גילמור והאמת שגם היום הוא לא ה-cup of tea שלי. אני פחות אוהבת את הטיפוס הכהה המהורהר ויותר נוטה בד"כ לכיוון בלונדינים או אם כבר, אז כהי שיער עם עיניים בהירות כמו מאט כאן.

    השבמחק
  3. רוצים לראות גם את הפנים שלך!!!!!
    שרה כץ ירושלים

    חוץ מזה הבלוג מקסים ומושקע

    האם אפשר לשלוח לך תמונות של צירופי לבוש ושתחווי את דעתך?

    פשוןט-נראה שיש לך טעם מאוד מיוחד וטוב....


    את מוכנה לשמש כסטייליסטית?

    השבמחק
  4. שרה, אני לא מחפשת להיות סטייליסטית וגם לא מחשיבה את עצמי למאוד מסוגננת. סתם אוהבת אופנה ונהנית לכתוב קצת על בגדים ועל עוד כל מיני דברים שעושים לי טוב.

    השבמחק