יום חמישי, 15 באוקטובר 2009

סוף טוב הכול (די) טוב

הספקתי לקפוץ השבוע לגיחה ממש קצרה לשוק הפשפשים ביפו ובדקתי כמה חנויות מנורות במתחם כדי לחפש בסיס חדש למנורה שלי במקום זה שנשבר. להפתעתי לא מצאתי באף חנות בסיסים מזכוכית, אבל אחד המוכרים היה יצירתי והציע לי להשתמש במה שאמור היה להיות בית המנורה בתור בסיס. מכיוון שהחלק לא עלה הרבה כסף, החלטתי ששווה לנסות ולהפתעתי זה עבד! נראה לי שמי שלא יודע שמדובר בחלק שלא שייך למנורה במקור, לא יעלה על זה לבדו. אני חושבת שעם הזמן אני בכלל אשכח איך נראתה לפני כן מרוב שהחלק הזה משתלב היטב במראה הכללי שלה.
קצת הצטערתי שלא היה לי זמן לשוטט קצת יותר בשוק ולקפוץ אולי גם לחנות בגדי יד שנייה של דוריס מאסטרפיס, אבל זה יצטרך לחכות לפעם אחרת.
עכשיו אני צריכה לקוות שהחתולים יהיו נחמדים ולא ישברו לי אותה שוב. Fat chance of that או בעברית – זה בטח רק עניין של זמן עד שזה יקרה (אופטימית שכמותי).




החלק ה"חדש" הוא הקערה ההפוכה למטה

באותה הזדמנות אני מעלה כאן תמונות של חנות יד שנייה ממרכז ת"א, "אהבה לשנייה" ברח' רשי"י, שגם אליה נכנסתי השבוע במהלך חיפושיי אחר החלק המתאים למנורה, כי מלכתחילה התעצלתי להגיע עד לשוק ביפו. לא מצאתי שם את מבוקשי, אבל תראו כמה מעניין המבחר בחנות.






ותקשיבו, אם אתם נכנסים לכאן ונהנים (או לא נהנים) ממה שאתם קוראים/רואים, תנו קצת פידבק בתגובות. זה מרפה את ידיי שכמעט רק לובה הנחמדה מגיבה.

9 תגובות:

  1. מציעה לך לשים מונה כניסות כדי שתדעי בדיוק כמה נכנסים אלייך כל יום.
    אם זה מנחם אותך, יש לי 150 כניסות ביום וגם את בין היחידות שמגיבות לי בקביעות.
    ככה זה, התגובות הן שבריר קטן מכמות המבקרים בבלוג.
    עם הזמן לומדים להשלים עם זה.
    את כל פעם עושה לי חשק לבקר בחנויות יד שניה.

    השבמחק
  2. שמתי מונה כניסות ולכן כתבתי את הפנייה האחרונה, כי אני יודעת שאנשים כן נכנסים לבלוג ועדיין לא מגיבים (אם כי עוד לא הגעתי לכמות הכניסות שלך ליום). טוב, לפחות יש לי אותך שאף-פעם לא מאכזבת :-). ואני בהחלט ממליצה לך על ביקור בחנויות יד שנייה. לכי לשוות יותר ביניהן ואז אולי זה יעשה לך פחות turn off.

    השבמחק
  3. אז קצת סבלנות, יקירתי. אני די משוכנעת שכתבתי בעיקר לעצמי בחודשים הראשונים..

    השבמחק
  4. כשאת צודקת את צודקת. באמת סבלנות היא לא אחת התכונות הבולטות שלי, אבל אני אנסה להתאזר בה.

    השבמחק
  5. הי ושתי, החנות באמת נורא יפה, ביקרתי בה השבוע עם פייס הנטר והוא צילם המון תמונות יפות באותו יום, אני הצטערתי שלא באתי עם מצלמה.
    מגניב שהסתדרת על החלק של המנורה.

    אני מבינה אותך, שאת רוצה שיגיבו אצלך, זה נורא חשוב לזה שתמשיכי לכתוב, אבל אל תחשבי שזה המדד היחידי להצלחה. ואם את רוצה שיגיבו אצלך, תגיבי בבלוגים של אנשים אחרים, הם יגיבו אצלך בחזרה. ככה זה בבלוגוספירה: "תן לי ואתן לך" - זה לא דבר רע. בהצלחה, בכל מקרה, יש לך בלוג חמוד!

    השבמחק
  6. היי, ספי. שמחה לראותך כאן. מאוד נהנית לקרוא בבלוג שלך ואני אאמץ את עצתך.

    השבמחק
  7. לגמרי מסכימה עם ספי בעניין התגובות. גם עניין הלהכיר בלוגים חדשים או לא מוכרים דרך תגובות זה כיף חיים. למשל בבלוג שלך נתקלתי דרך הסתכלות בתגובות בבלוגים אחרים. רק ככה מרחיבים את קהל הקוראים אני מניחה...

    אניוואי, עשית לי נורא חשק לבקר בחנות, היא נראית מקסימה!

    השבמחק
  8. אני לא בלוגרית אבל אני בהחלט מחכה בשקיקה לכל פרסום חדש שלך! אל תפסיקי! אני מאוד אוהבת את הכתיבה שלך ואת המקומות שאת הולכת אליהם.
    מחכה כבר לפרסום הבא שלך...

    השבמחק
  9. מורן - נכון, גם אני מגלה דרך התגובות כל מיני בלוגים מעניינים (את שלך, למשל :-)).
    לאנונימי - תודה, זה כיף לשמוע וגם מעודד להמשיך.

    השבמחק