יום ראשון, 11 באוקטובר 2009

אצל הדודה והדוד

יום החג אתמול דווקא התחיל באופן רגוע יחסית. תכננתי מקסימום לנקות את הבית. בדיוק כשהתכוונתי להשתטח על הספה בסלון ולהמשיך לקרוא עוד קצת בספר שלי כדי לצבור אנרגיה לניקיונות, קפץ פתאום בעלי שנזכר שבעצם הוזמנו לארוחת צהריים אצל דודה שלו ברמת-גן ואנחנו צריכים לצאת לדרך תוך רבע שעה כדי להגיע לשם בזמן. במקרים כגון אלה, אין זמן להתברבר ולהתחיל להתלבט מה ללבוש, כך שהלכתי על תלבושת האל-כשל שלי.
לכל אחד יש כמה תלבושות כאלה, איזה סט בגדים שהוא יודע שנראה טוב ביחד ומתאים לאירוע כזה או אחר. תלבושת אחת כזו שלי מורכבת מחצאית בלון שקניתי עוד לפני שחצאיות כאלה נהיו יחסית פופולאריות לאחרונה, בבוטיק של בגדי מעצבים בגבעתיים שנקרא גוטיק. החצאית היא של המעצבת גילה אילוז, בעלת המותג NELA. צירפתי לה חולצה פשוטה לבנה מסלון ברלין, שרשרת ונעליים וזהו, הייתי מוכנה. לפעמים אני מצליחה להפתיע לטובה את בעלי בכמות הזמן שלוקח לי להיות מוכנה ליציאה. דווקא הוא זה שהיה בעייתי הפעם והתלבש במכנסי ברמודה, טי שרט ונעלי אצבע. טענתי בפניו שהלבוש הזה עלול להיתפס על ידי הדודה הפולנייה שלו כהפגנת חוסר כבוד כלפיה והוא החליף למשהו מושקע יותר. בסוף התברר שהוא צדק ואני טעיתי (אירוע נדיר לכל הדעות). כל שאר הנוכחים בבית הדודה היו לבושים בבגדים מאוד יום יומיים ואנחנו היינו היחידים שטרחו להתלבש לכבוד החג. אולי זה שריד נוסף מימיי כדתייה, כשהיינו מתלבשים לכבוד שבת המלכה. בכל מקרה, אני עדיין טוענת, שאם כבר יש סיבה רשמית להתלבש יפה, למה לא לנצל אותה.

ולסיום, מה יותר חמוד מחתול ישן?

שני חתולים ישנים!

5 תגובות:

  1. אני שמחה שיצא לך להוציא את השרשרת שהכנת לאוויר העולם, היא נראית מעולה גם במבחן המציאות.
    מוזר, תיארת הרגע את האאוטפיט הקבוע של בן זוגי (פרט למדי חיל הים) רק שהוא לא ממהר להחליף אותם גם כשאני מפצירה בו לעשות זאת.
    גברים.

    השבמחק
  2. כן, גברים סטרייטים יכולים להיות בעייתים בתחום הלבוש. בעלי מסכים לקנות בגדים רק כשהוא ממש, אבל ממש, חייב ובינתיים אני משתעממת מלראות אותו כל הזמן באותם בגדים. בשבילו זה עונש ללכת לקניות.

    השבמחק
  3. השרשרת מדהימה ביותר. אולי תכיני לי משהו בסגנון ליומולדת, רק עם שרשרת יותר מוזהבת? (-אחת האחייניות שבקרוב חוגגת יומולדת)

    השבמחק
  4. השרשרת מדהימה!
    ראיתי משהו דומה ב - ETSY, ואולי את זו שמוכרת אותה שם?

    השבמחק
  5. לאנונימית הלא אנונימית - אני עובדת על זה.
    לאלמה - זו לא אני. אני מכינה שרשראות רק לשימוש עצמי (ולפעמים גם לקרובים שבדיוק חוגגים יומולדת).

    השבמחק