יום שישי, 27 בנובמבר 2009

מזעזע או משגע

מכירים את התופעה הזו, שיש טרנדים או פריטים אופנתיים שנראים טוב רק על אחרים ולא עליכם? לי זה קרה עם גרביונים צבעוניים.
בחורף שעבר הטרנד של הגרביונים בצבעים לא שגרתיים צבר תאוצה חזקה ואני כמובן הושפעתי וקניתי את הגרביונים שבתמונה למטה מתוך מחשבה לשלב אותם ביחד עם שמלה מתוצרת C&A, שמצאתי בחנות יד שנייה בהולנד. ניסיתי את המראה שלהם ביחד ומיד החלפתי את הגרביונים למשהו פחות צועק כי זה היה נראה לי מגוחך. מה דעתכם בעניין? זה אכן מזעזע או שאני סתם שמרנית מדי?

שמלה: יד שנייה, גרביונים: H&M, נעליים: קאלה

הנה לעומת זאת, דוגמא שבה כמעט אותו גרביון, על אמלי קרפל, נראה פשוט נהדר (התמונה מתוך המדור של חיננית ב"סגנון" אם אני זוכרת נכון). טוב, זו לא חוכמה גדולה כי עליה הכול נראה טוב. אם תסתכלו היטב, תראו שנראה שיש לה כמעט את אותן נעלי אוקספורד כמו שלי ובחיי שראיתי את התמונה הזו אחרי שכבר קניתי את הגרביונים ואת נעלי האוקספורד שלי. הצילום הזה פשוט גרם לי לשקול לתת למראה הזה צ'אנס נוסף.


ככה האנסמבל נראה אחרי שהחלפתי לגרביון קונסרבטיבי יותר. זה פחות כואב בעיניים עם הגרביונים הללו לדעתי. אפשר ליהנות מהשמלה מבלי להיות מזועזעים מהגרביונים שבהמשך הדרך. כשאני חושבת על זה, אפילו בבני-ברק היו מקבלים אותי בזרועות פתוחות עם המראה הזה.


הצבעוניות של השמלה הנ"ל הזכירה לי ציור של פיקאסו שהעתקתי בזמנו כמעט אחד לאחד במהלך קורס באמנות שלקחתי במוזיאון ת"א. הכניסו אותנו למוזיאון בשעות הערב, כל אחד בחר ציור שאהב, נעמד מולו עם כן הציור והצבעים והתחיל להעתיק. שיניתי רק את הצבע של הרקע לכהה יותר. הצבע המקורי של הרקע היה יותר דומה לצבע של הגרביונים הכתומים מתחילת הפוסט. די מדהים אותי היום לחשוב שהמוזיאון סמך על האנשים בקורס, שלא יתיזו צבע על הציורים המקוריים או יהרסו אותם באיזושהי דרך אחרת. אמנם היו שם שומרים, אבל זה לא שהיה שומר לכל אחד מהמשתתפים בקורס שהשגיח רק עליו.
חיפשתי ברשת את התמונה המקורית הזו של פיקאסו כדי לעדכן כאן לגבי שמה והשנה שבה צויירה ולא הצלחתי למצוא אותה בשום מקום. התחלתי כבר לתהות אם מוזיאון ת"א מציג תמונה שלא בטוח במאת האחוזים שנוצרה ע"י פיקאסו או שפשוט נשכחה מלב כולם. אני כבר שנים רוצה למסגר אותה ולתלות אותה איפשהו בבית. נראה לי שהגיע הזמן.



8 תגובות:

  1. לדעתי, ושתי יקרה, הכול תלוי בקומבינציה. עם שמלת קצרה יותר ו/ או עם נעליים בסקאלת צבעים אחרת (חמה יותר - חום, בז', כתום ו...אפילו אדום) זה היה מגניב.
    המראה הזה פשוט "חותך" לך את הרגל, ודווקא התרשמתי שיש לך רגליים יפות.

    זֶרֶשׁ

    השבמחק
  2. אני בעד לקצר את השמלה. מעל הברך.

    השבמחק
  3. יקירתי,
    לדעתי האנסמבל פשוט לא מוצלח.
    השמלה עם זוג נעלי עקב ובלי גרביונים היתה נראית טוב יותר.
    והגרביונים האדומים והשמלה פשוט לא הולכים ביחד. שדכי את הגרביונים לשמלה/חצאית שחורה.
    הנעלים יראו טוב, לדעתי, רק עם מכנסיים (או עם מיני קיצוני), אחרת הם מנמיכים אותך.

    השבמחק
  4. אין על גרביונים בצבעים!!!
    וגם אני בעד קיצור השמלה.

    השבמחק
  5. זה לא שעל אחרים זה ניראה הרבה יותר טוב, פשוט אמילי שילבה את זה עם צבעים שחורים בשאר האאוטפיט וזה איפשר לה להראות טוב.
    באופן כללי, שמלה ארוכה צרכיך ללבוש עם עקבים, מה שמאריך את הרגליים ועושה להכל מראה יותר מגניב.
    באופן כללי אוקספורד שטוחות אני הייתי לובשת רק עם מכנסיים, או עם חצאית יותר קצרה, שמראה יורת רגליים.
    לגבי הגרביונים הצבעוניים, זה הטרנד הכי מגניב, אל תוותרי עליו, רק תנסי לשלב עם בגדים אחרים, אולי באמת עם שחור חלק, או למראה וינטאג'י יחד עם גוונים חומים, ירוק בקבוק דומיהם.

    השבמחק
  6. תודה לכל המגיבים. אני אנסה ליישם את ההמלצות בהזדמנות.

    השבמחק
  7. אני רוצה את השימלה...

    השבמחק