יום חמישי, 5 בנובמבר 2009

מחכים לביאת H&M

אני מחפשת מדי פעם עדכונים באינטרנט ובעיתונים לגבי התחלת העבודה על החנויות של H&M שאמורות להיפתח כאן בקניוני עזריאלי ובינתיים אין תזוזה בעניין, לפחות למיטב ידיעתי. קראתי שהחנויות אמורות להיפתח בפסח 2010. בקצב הנוכחי, אני לא רואה איך זה קורה. כמה זמן צריך לחכות להם? לפחות בעבר יצא לי לקפוץ לחנויות שלהם בחו"ל, מה שלא הולך לקרות שוב בעתיד הנראה לעין. עד שהם ינחתו סוף כל סוף בארץ, החלטתי להעלות כאן תמונות של כמה מהפריטים שקניתי ברשת במהלך השנים האחרונות במסגרת טיולים שערכתי באירופה (ספרד, הולנד וצ'כיה, אם אתם חייבים לדעת). מסתבר שקניתי בעיקר חולצות.






וז'אקט אחד

סה"כ המבחר שם מזכיר את זה הקיים בזארה. הייחוד של הרשת הזו לדעתי הוא במחלקות הלבנים והאקסוסוריז שלה, מחלקות שלפעמים הן כל-כך גדולות, עד שהן זוכות לחנות משלהן.
ואגב, חדשות טובות לתושבי השרון. יש דיבורים על פתיחת סניף נוסף של הרשת במתחם G בכפר-סבא.
הנה קישור לידיעה.

ולסיום, לפעמים נופל לי האסימון קצת באיחור. אולי זה קשור לשבוע המאותגר מחשבית שעבר עליי וגרם לי לתסכולים רבים בכל פעם שניסיתי להעלות פוסט לבלוג עד שלבסוף לקחתי מרווח נשימה מהמחשב. בשבוע שעבר לובה הסופר נחמדה והאופנתית, שכותבת מדי פעם חוץ מאשר בבלוג שלה, I heart fashion, גם באתרי אופנה שונים, כתבה עליי ב"במודה" במסגרת כתבה על "5 בלוגי אופנה ששווה להכיר". אז לובה, תודה רבה על הפרגון והאמון. תמשיכי להיות נחמדה ואכפתית כמו שאת עכשיו ולקדם כל מיני אג'נדות בבלוג שלך.

5 תגובות:

  1. תודה יקירתי,הרווחת את ההמלצה ביושר.

    השבמחק
  2. כמו שהיה אומר עזאם עזאם: תודה, תודה, תודה.

    השבמחק
  3. בהחלט מגיע לך! אחד הבלוגים היותר חביבים והנעימים!!! ישר כח!!!

    השבמחק
  4. הי ושתיקה,
    מצאתי כתבה שאולי תעניין אותך.
    ולא הצלחתי לצרף קישור לכתבה משום מה.
    הכותרת שלה היא : איוון רודיק לא אוהב את תל אביב.
    היא מופיעה באתר NRG.CO.IL

    השבמחק
  5. אנונימי - תודה. כיף לשמוע.
    ר. - שמעתי שהביקור שלו כאן לא היה מוצלח ועכשיו גם קראתי את הכתבה שהזכרת. איזה אנטיפטת. אנחנו אולי לא מודל לאופנה משובחת כמו באירופה, אבל בהחלט יש מה לראות ולצלם.

    השבמחק