יום שלישי, 3 בנובמבר 2009

הולכת בין הטיפות

בתחילת השבוע עוד מיאנתי להפנים את עובדת היותו של החורף כבר עמנו. המעבר מחום אימים לחורף סוער היה לי חד מדי. עוד לא הגעתי לשלב של לבישת סוודר בערבים הקרירים וכבר צריך ללבוש מעיל במשך היום ולהתחמש במגפיים ומטרייה. איפה ההדרגתיות? איפה הסתיו? גם לא הוצאתי עדיין את בגדי החורף מהאחסון שלהם, כך שאני לא לגמרי מוכנה גם טכנית לעניין. שילמתי על חוסר המוכנות הנפשית והפיזית הללו מחיר ביום שני, כשיצאתי מהבית במלבושים שכלל לא הלמו את מזג האוויר ששרר בחוץ. קפאתי מקור וגם נרטבתי לגמרי מהנעליים עד הברכיים וככה הייתי צריכה להסתובב כל אותו היום, כי זה היה אחד מהימים הארוכים שלי. היום כבר הפגנתי יותר שכל ישר ונכנעתי לתכתיבי מזג האוויר, והרי התוצאה:

את החולצה קניתי בקסטרו מהשארית של השארית של תלושי השי לחג, הז'אקט מזארה מהעונה הקודמת, הטייטס שדומה לג'ינס הוא זה שקניתי לא מזמן בחנות במרכז ליד העבודה ואת המגפיים קניתי לפני עונה או שתיים בחנות של זברה נדמה לי.

לגמרי במקרה יצא שבעלי לבש מערכת לבוש די תואמת לזו שלי ואחרי שכנועים קלים, הוא גם הסכים שאתעד את העניין. הוא הרגיש קצת לא בנוח להיות בצד השני של המצלמה לשם שינוי.

במהלך השעה החופשית שהיתה לי היום בין עיסוק לעיסוק הסתובבתי בבוגרשוב וגיליתי שנפתחה חנות יד שנייה חדשה ברחוב, תוספת ל"אדרת" הוותיקה. קוראים לה "פלורנטו" והיא אחות לחנות נוספת באותו שם שקיימת מסתבר כבר זמן מה בפלורנטין. ההיצע היה סביר וכך גם המחירים, אבל אני נכנסתי רק בתור עיתונאית חוקרת לצרכי הבלוג, כך שלא עשיתי מאמץ למצוא משהו עבורי. יש במקום גם בגדים לגברים. המוכרת לא הסכימה משום מה שאצלם בתוך החנות, אז יש לי רק צילום שלה מבחוץ. אני לא יודעת ממה הם כל-כך חוששים, אולי מפרסום חינם.

כדי להשלים את הכניעה לחורף עצרתי לאכול מרק לצהריים לא רחוק משם אצל "פלאפל גבאי" בבוגרשוב 25. יש במקום אמנם גם פלאפל וסביח, אבל הם מתמחים דווקא במרקים. אכלתי שם לראשונה מרק דנדוש עיראקי, המורכב משעועית לבנה ואדומה, חומוס, עדשים וגריסים. היה מעולה. קערה גדולה של מרק עם שתי פרוסות עבות של לחם לבן ב-19 שקלים היא עסקה לא רעה בעיר ביום חורפי.
.
אני מחזיקה אצבעות שהפוסט הזה יעלה בלי לעשות לי בעיות. היה מתוכנן לעלות פוסט אחר לפניו, אבל הוא גרם לי לכאלה קשיים, שנכון לעכשיו ויתרתי עליו. נמאס לי לנסות להעלות את אותן התמונות ואותו הטקסט שוב ושוב ללא הצלחה. החלטתי שפוסט חדש, התחלה חדשה.

2 תגובות:

  1. יש את החנויות האלה שמתנהגות באופן פרנואידי כשאת מנסה לצלם בפנים.
    תירגעו, מה יש?
    אהבתי את הלוק שלך, בייחוד בתוספת של הג'קט וזה נורא חמוד בעיניי שיצא שהאאוטפיטים שלכם מתואמים.
    אני ובן זוגי גם ככה נראים כמו אחים אז אם נתאים בגדים, אפילו בטעות- זה בוודאי יראה מטריד.

    השבמחק
  2. האמת שלא הסתובבנו ביחד באותו היום, אז זה היה בסדר. אני קוראת לחולצה הזו שלו "חולצת פיסטוק", כי זה מזכיר את התלבושת של פיסטוק מהתוכנית ההיא מזמן מזמן. וכן, גם אני לא מבינה את החנויות הפרנואידיות האלה. כאילו מה, יגנבו מכם עיצובים של בגדי יד שנייה שרואים מהצד על הקולב?

    השבמחק