יום ראשון, 8 בנובמבר 2009

שמלת השבת שלי

שבת מאוד חברתית עברה על כוחותינו. בשישי אנחנו אירחנו קרובי משפחה והכנו בשר על האש, צורת האכילה שהכי חביבה על בעלי וביום שבת התארחנו אנחנו אצל חברים לארוחה ביתית משובחת כמו שאני אוהבת.
לבשתי לכבוד האירוע שמלה שקניתי בזמנו בחנות הוינטג' "סטלה" ברח' אחד העם 51 בת"א. היא נראית לי כמו שמלה מקורית משנות ה-80, אבל אי אפשר באמת לדעת. הכי אהבתי בשמלה את השרוולים עם הרצועה שסוגרת אותם כלפי מעלה. יש לי חולשה לאלמנט הזה בבגדים משום מה. היא קצת דוסית בעיצוב שלה, אבל לפעמים זה בדיוק מה שבא לי ללבוש, בגד שמכסה אותי היטב (האמת שזה קורה לי לא מעט. כנראה עוד שריד מעברי האפל).



ביום שישי הספקתי גם לצאת לסיבוב עם אחיינית שלי וראינו את התיק הזה ב-"twenty four seven", חנות שאני בד"כ לא נכנסת אליה בשל פלח הגילאים הצעיר שאליה היא פונה. התיק כלב הזה הוא לא משהו שאני הייתי עושה בו שימוש, אבל הוא ממש חמוד. לבחורות אמיצות יותר או צעירות יותר הוא יכול להוסיף נופך פריז הילטוני משעשע לתלבושת ממוצעת.


3 תגובות:

  1. הפוסט שלך עשה לי הרבה נחת. דבר ראשון- השמלה מקסימה, בייחוד השרוולים האלה! יש בהם משהו מאוד נון שלנט שהופך אותם למקסימים, לא הייתי מתנגדת לחולצה מכופתרת עם שרוולים כאלה.
    ודבר שני- התיק! בובון קטן..כמה הוא עולה?

    השבמחק
  2. תודה על המחמאות. האמת שהתיק עלה לא מעט, ככל הזכור לי מעל 200 ש"ח, אולי אפילו לקראת ה-250. המוכרת אמרה שהם לא האמינו שהתיקים הללו יימכרו והביאו ארבעה תיקים כאלה בלבד לחנות ובסוף רק זה נשאר.

    השבמחק
  3. התיק כלב מהמם, השמלה יפהפיה, אצל סטלה יש דברים נהדרים, ואת דווקא כן יכולה לדעת ממתי השמלה - חפשי באינטרנט לפי השם על האטיקט (זה עבד אצלי).
    איזה כייף שמצאתי את הבלוג שלך.

    השבמחק