יום שלישי, 17 בנובמבר 2009

Ladies and Gentlemens

לכל אחד יש guilty pleasures משלו. יש אנשים שאוהבים את השירים של ליידי גאגא, יש כאלה שאוהבים לראות "אחת שיודעת" ויש אנשים שמכורים לאיזו טלנובלה או אופרת סבון כזו או אחרת. אחד מה-guilty pleasures שלי (חוץ מליהנות מהשירים של ליידי גאגא) הוא לצפות בסדרות הבריטיות שנעשו לפי הספרים של סופרת המתח אגתה כריסטי - "פוארו" ו"מיס מארפל".
תעלומות רצח אף-פעם לא עשו לי את זה בספרים, אבל איכשהו בסדרות הללו אני אוהבת לנסות לנחש מיהו הרוצח וכל העניין נעשה בכזה חן ועם כזה סטייל שזה פשוט ממתק לצפייה. מדובר בסדרות תקופתיות וההשקעה שם בעיצוב התפאורה והתלבושות בסטייל שאחרי מלחמת העולם השנייה מעוררת הערכה. בתור חובבת וינטג' כמובן שזה חלק לא מבוטל מההנאה שלך במהלך הצפייה בסדרות הללו.

חיפשתי כמה תמונות סטילס מהסדרות כדי להראות לכם את התלבושות המושקעות. הסצינות האהובות עליי ביותר הן אלו שמתרחשות על רקע ארוחות ערב רשמיות כשהדמויות לבושות בחליפות מתוחכמות, שמלות ערב אלגנטיות ותכשיטי וינטג'. כמובן שגם השיער והאיפור עשויים בהתאם לטרנדים שהיו מקובלים באותה התקופה.
רוב התמונות כאן לקוחות מתוך פרק של פוארו שנקרא "מוות על הנילוס" בכיכובה של אמילי בלאנט היפה.


וזו כבר מיס מארפל. בעונה הרביעית, ששידוריה מתחילים כעת בחו"ל, הוחלפה השחקנית הראשית שמופיעה כאן בתמונות בשחקנית אחרת. ראיתי בינתיים פרק אחד עם השחקנית החדשה והיא פחות מתאימה לדעתי לתפקיד הבלשית החובבת הקשישה.

הנה השחקנית הראשית החדשה כשלצידה (בכובע הנוצות הלבן) למי שמכיר לא פחות מג'ואן קולינס, ששיחקה בעבר בסדרה "שושלת".

כרגע הסדרות הללו לא משודרות למיטב ידיעתי באף ערוץ בארץ. ערוץ הולמרק שידר עד לא מזמן כמה מהפרקים של "מיס מארפל" וכך גיליתי אותה. את "פוארו" הכרתי כבר ממזמן, שכן הסדרה הזו נעשית כבר קרוב ל-11 שנים (עם אותו שחקן ראשי). טוב שיש דרכים נוספות לצפות בסדרות האהובות עלינו חוץ מלסמוך על הערוצים המסחריים או על הוט/ יס.

4 תגובות:

  1. ג'ואן קולינס אלילה! משום מה השחקנית הראשונה, הבלונדינית נורא מוכרת לי..

    השבמחק
  2. בוודאי שהיא מוכרת לך. זאת הבלונדינית האנורקטית המעשנת נון סטופ מהסדרה הבריטית "Absolutely Fabulous".

    השבמחק
  3. אוי, אמילי בלאנט! הכוכבת האמיתית של "השטן לובשת פראדה". אין על: "אני במרחק של וירוס בטן אחד מהשמלה הזו" ועל הדיאטה שלה - לאכול קוביית גבינה, וכשהיא מרגישה שהיא עומדת להתעלף, היא אוכלת עוד אחת.
    הסטיילינג של שנות ה- 20 הוא משהו שחייב לחזור.

    השבמחק
  4. אמילי בלאנט מדהימה. בכל סרט בו ראיתי אותה היא נראית מדהים. היא משתתפת בסרט חמוד בשם "Jane Austen Book Club" ומשחקת שם מורה לצרפתית, ומחליפה תלבושות מקסימות אחת אחת.

    השבמחק