יום רביעי, 25 בנובמבר 2009

על הא ועל דא

הצטברו לי הרבה דברים לכתוב עליהם, אבל לא היה לי השבוע זמן להקדיש לבלוג וגם עכשיו אני די הרוגה מהיום הארוך שעבר עליי, אז אני אעשה את זה יחסית קצר (זו לפחות התוכנית כי אוטוטו מתחילה "הישרדות"). זו תהיה בעיקר מעין אסופה של דברים בהם נתקלתי השבוע במהלך שיטוטיי השונים.

אז ככה, יצא לי לראשונה מזה זמן רב לנסוע באוטובוס עירוני בת"א (מספר 25) ושעשע אותי לגלות שככל הנראה התחילו לשים מכונות לקניית שתייה קרה באוטובוסים. קצת חבל שזה תופס מקומות ישיבה לנוסעים, אבל בקיץ זה יכול להיות מאוד שימושי. הנה הצילומים לעדות:


במסגרת חיפושיי אחר רהיטים לבית החדש של אמא שלי, הסתובבתי היום בדרום תל-אביב ונכנסתי באותה הזדמנות לביקור קצרצר בחנות היד שנייה שהיא האחות של "פלורנטו" מבוגרשוב, עליה כבר כתבתי כאן בבלוג. היא ממוקמת בפלורנטין מס' 21. זו למעשה החנות הראשונה והוותיקה יותר מבין השתיים. אני לא יכולה להגיד שהיו שם בגדים לטעמי, אלא בעיקר בגדים של אשכרה נשים זקנות ועוד כל מיני בגדים סתמיים. הם צריכים לעשות קצת יותר סלקציה בסחורה שהם מכניסים לחנות, אבל אולי ככה זה כשהחנות ממוקמת בדרום העיר ולא במרכז. הסטייל שם קצת שונה. בכל אופן, המחירים היו נוחים והמוכרת היתה ממש נחמדה. שאלתי אותה לגבי הכיתוב על החלון: "כל החנות" - מה? והיא אמרה שעד לאחרונה היה להם סייל שכל החנות עד 59 ש"ח, אבל בינתיים הגיעה להם סחורה חדשה, אז זה השתנה והם טרם הספיקו לגרד את כל הכיתוב מהחלון.


ובעניין אחר, תראו איזו שקיעה מהממת אני יכולה לראות מהעבודה שלי אם אני רק טורחת להרים את הראש מהמחשב וללכת ולהסתכל מה קורה מחוץ לקירות הבטון (האמת שזה יותר אוטוטו שקיעה מאשר שקיעה הלכה למעשה).


ולסיום, פנה אליי בחור נחמד בשם ללו, שמפעיל אתר שבו הוא לובש כל יום חולצת טי אחרת ומפרסם כל מיני חברות וגופים וביקש שאשלח לו תמונה של החולצה האהובה עליי למדור חדש בנושא שהוא מייסד אצלו. התחבטתי עם עצמי במה לבחור כי אין לי חולצה אהובה אחת ויחידה. גיליתי גם על הדרך שרוב החולצות שלי די משעממות. אני צריכה לקנות יותר חולצות עם נצנצים או משהו. בכל מקרה, בסוף החלטתי לבחור בחולצה שמצאתי בזמנו במתלה של בגדי הגברים בחנות היד שנייה "שתיים" בשינקין (והסתבר שהיא במקור מזארה). קבלו גם קישור לפרוייקט וגם תמונות של החולצה ששלחתי לו אם במקרה אתם מתעצלים לקפוץ לשם.


לילה טוב ויאללה, שיבוא כבר הסופ"ש.

2 תגובות:

  1. אולי "כל החנות" היא בעצם משמעות פילוסופית עמוקה?
    אולי הם סתם לא טרחו לגרד את זה עדיין.
    מגניבה הטי-שירט שלך..גורמת לי להתחרט על כך שאין לי מספיק טי שירטים בארון.

    השבמחק
  2. הממ.. מעניינת דרך המחשבה שלך. ואגב, גם לי אין הרבה טי שירטים. רק לאחרונה קניתי כמה בתור בסיס למראה שכבות בחורף.

    השבמחק