יום שלישי, 10 בנובמבר 2009

מזעזע או משגע

לפעמים עקרונות לחוד ומציאות לחוד. חיפשתי וחיפשתי טייטס עם דוגמה שאני אוהבת בחנויות בכל מיני מקומות ופשוט לא מצאתי. התחלתי כבר לתהות איפה לעזאזל כל הפרחות קונות את הטייטס שלהן?! אין לי מושג. זו פעם ראשונה שאני מחפשת כזה פריט. התחשק לי לעצור נשים עם טייטס ברחוב ולשאול אותן איפה הן קנו אותם. בסוף נאלצתי להתפשר על העקרונות שלי וקניתי בכל זאת טייטס באמריקן אפרל. התנחמתי במחשבה שהוא עלה רק 30 ש"ח יותר מטייטס מזעזעים שראיתי במנגו.

מכיוון שזה לא אאוטפיט שאני רגילה ללבוש, מצאתי את עצמי מהססת מול המראה, בייחוד לאחר שבעלי הזדעזע מהלבוש שלי ואמר שאני לבושה כמו ברבי, ולא במובן הטוב של המילה. אז אני מעלה את התמונות לשיפוטכם וחונכת כאן פינה חדשה, במשקל ששון או אסון וכל הקטע הזה. מה דעתכם? אפשר להסתובב ככה בחוץ או שהתמונות קשות מדי?
להזכירכם, אני כבר לא פרגית צעירה, כך שצריך לשקלל גם את זה בחישובים לחיוב או לשלילה.




8 תגובות:

  1. ביג נואו-נואו
    אני בעד להשאיר את הטייץ לפרחות, ולאבזר את עצמנו בזוג גרביונים, הפתרון הכי קרוב לטייץ הוא זוג גרביונים אטומים שיהפכו את ההופעה לקלאסית, כמו שאת אמרת - מאסון לששון

    השבמחק
  2. הי אתי מתוקה. טל הפנתה אותי לבלוג. את כותבת מקסים ומשעשע ונחמד "לשמוע" ממך....
    הטייטס קצת פחות מחמיאים אבל ממה שאני זוכרת לא חסר לך חוש אופנה וסטייל והמלתחה שלך תישאר עשירה גם בלעדיהן..
    נשיקות ואהבה אפרת סנדרס (ברנקנופף) תרפיה

    השבמחק
  3. אני לא אוהבת. הטוניקה חמודה אבל הטייץ פחות...

    השבמחק
  4. טוב, ברוב מוחץ של 3 מתוך 3 כנראה שהתלבושת הזו לא תראה אור יום בקרוב. תודה על הפידבק ואפרת - ברוכה הבאה. נחמד "לשמוע" גם ממך. תמשיכי לבקר ונשיקות.

    השבמחק
  5. לא פוסלת טייטס, ולא אוהבת תיוגים - מה זה "פרחה"? אחת שהולכת עם טייטס לקונצרט של הפילהרמונית? הלו, חברות, קצת ראש פתוח, מה יש?

    התלבושת הזו לא מצאה כל כך חן בעיני, כי הטייטס הבהיריפ-פיג'מתיים והטוניקה הרפויה והכהה נראים יותר כמו משהו שנפל ממכונת זמן. בשביל ללכת עם טייטס בכבוד צריך רגליים יפות (יש לך) וארוכות (קשה לדעת מהתמונות), כי אחרת הם "חותכים" את הרגל ומשווים מראה גוצי.
    נסי טייטס כהים עם טוניקה/שמלת מיני צמודה יותר או ישרה יותר או מחוייטת יותר, ובשום אופן לא הגזרה הפלאפית הזו. אם את פחות ממטר שבעים (קשה לראות בצילום), עקבים הם חובה.
    זֶרֶשׁ

    השבמחק
  6. אין ספק שעם עקבים זה היה הרבה יותר יפה. אבל גם טייץ לבנים הם פריט שמשרה אווירת פיג'מה ועם טייץ בצבע סגול, או צבע בוהק אחר זה היה יכול להראות אייטיזי ומגניב.
    גם קשהל ראות את כל זה בלי הפנים שלך. מקווה שיום אחר ניראה אותך בשלמותך.
    :)

    השבמחק
  7. זרש - מקבלת את הביקורת בעניין ה"פרחות". באמת לא צריך לעשות טייפ קאסט לאנשים. בעניין הגובה - אני קצת פחות ממטר שבעים, אבל מסרבת ללכת עם עקבים ביום-יום. זה הורג לי את הרגליים (ושאיוון רודיק יילך לחפש מי ינענע אותו).
    ספי - כשקניתי אותם חששתי באמת שהטייטס האלה נראים קצת כמו פיג'מה, אבל לא מצאתי משהו אחר באמריקן אפרל שאהבתי את הבד שלו או התאים לסכום שהייתי מוכנה להוציא חוץ מאלה. כנראה שהם יחזרו לחנות ויוחלפו במשהו שימושי יותר.

    השבמחק
  8. דווקא אהבתי את הטייץ (אבל מה יש להקשיב לי כשכל אלה שלפניי אמרו משהו אחר). אני הייתי משלבת עם חצאית ג'ינס וחולצה, ולדעתי היה יכול לעבוד. אם כי אחרי שראיתי את הפריט שהחלפת אליו, זו בחירה נבונה הרבה יותר והרבה פחות מגבילה.

    השבמחק