יום רביעי, 2 בדצמבר 2009

אין כמו יפו בימים

אני רואה שמתחיל להיווצר אצלי דפוס של העלאת פוסטים רק לקראת סוף השבוע או בסוף השבוע עצמו. איכשהו יוצא שבמהלך השבוע, אחרי שאני כל הזמן בריצות, הדבר היחיד שבא לי לעשות בערב זה להשתטח על הספה בסלון מול הטלוויזיה, להוריד אנרגיות בהדרגה ולהיכנס למוד של שנת חורף. בתור מכורה לתוכניות ריאליטי, גם אין נכון לעכשיו יותר מדי ערבים ללא איזושהי תוכנית שכזו, ככה שכמעט תמיד יש מול מה לבהות ולעבור למצב של ירק בשעות הערב.
זה לא שאין אצלי פעילות, רק שהיא קורית בעיקר בשעות היום, במיוחד במהלך ההפסקה הכפויה שיש לי בין העבודות כשאני נאלצת להעביר את הזמן איכשהו באיזור ת"א. זה בד"כ לא נגמר טוב (הווה אומר בזבוזים כאלה ואחרים) וזה גם מן הסתם מה שתורם לקריסת המערכות הכללית בשעות הערב.
לאחרונה יצא לי להגיע לא מעט לדרום העיר וליפו, כי כאמור אני מחפשת כל מיני רהיטי השלמה לבית החדש של אמא שלי. איפה לא הייתי - ברח' הרצל, ברח' אילת, ברח' סלמה, בפלורנטין, בנווה צדק, בשוק הפשפשים. מתחילה להיווצר אצלי תמונה של מה שאני הולכת להמליץ לה לקנות. אני הייתי למעשה בגדר הסייר שלפני המחנה, זה שהולך לסרוק את השטח לפני שמגיעים לשם הכוחות ואומר להם לאן ללכת וממה להימנע.

במהלך הסיור בשוק הפשפשים, פינקתי את עצמי עם ביקור אצל "דוריס מאסטרפיס" המיתולוגית. מדובר באחת החנויות הוותיקות לבגדי יד שנייה באיזור אם לא אחת הראשונות. עכשיו, כשעשו שיפוץ באיזור של הסמטאות של הבאזר המקורה, בכלל נחמד להגיע אליה. נכנס לשם אור טבעי דרך התקרה השקופה שהתקינו שם והמקום נראה יותר מרווח ועושה פחות תחושה קלסטרופובית (או שזה היה רק אצלי?).
דוריס, שעל שמה נקראת החנות, מאוד נחמדה ולא לחוצה ולוחצת ויש אצלה מבחר נאה של פריטים. הבעיה היא שרובם מתומחרים קצת יותר מדי גבוה בשבילי. כבר ראיתי שם כמה פעמים פריטים שהייתי שמחה להעביר לרשותי ונמנעתי בגלל תג המחיר. זה מה שקרה גם הפעם, אבל עדיין היה נחמד להתבונן במבחר שקיים שם.
דוריס נוהגת גם להשאיל בגדים להפקות אופנה ופרסומות וחלק מהבגדים בחנות הם קצת יותר מדי out there לטעמי, אבל בכל ביקור אצלה אני רואה לפחות פריט אחד או שניים שהייתי כאמור שמחה לרכוש. לאלו שמתקשים במציאת החנות, דוריס הוסיפה מפת הגעה בצד השני של כרטיס הביקור שלה, אותה אני מצרפת כאן לנוחיותכם.


הנה דוגמה של שתי רכישות שעשיתי אצל דוריס בביקורים קודמים במקום.


ראיתי באותה הזדמנות שנפתחה במתחם השוק ברח' עמיעד חנות חדשה של תכשיטי רובי סטאר, אבל שם בכלל אין מה לדבר על לקנות משהו. לדוגמה, זוג עגילי פפיון צמודים לאוזן עלו ככל הזכור לי 240 או 270 ש"ח, והם עוד היו מהפריטים הכי זולים בחנות. קצת יותר מדי בשביל קנייה אגבית על הדרך ולא בתור מתנה או לכבוד אירוע מיוחד. לא רחוק משם ראיתי שנפתחה חנות בגדי יד שנייה חדשה בשם "עליזה בארץ הפלאות", שזה אחלה שם, אבל כרגע המבחר במקום לא הרשים אותי לטובה.

2 תגובות:

  1. איזה יפה החולצה השחורה!

    השבמחק
  2. כדאי שתבקרי שוב באליסה בארץ הפלאות..הביאו מבחר יפיפה במחירים מצחיקים!

    השבמחק