יום ראשון, 20 בדצמבר 2009

פינות חמד

זהו, חוזרים לשגרה פחות או יותר. מעכשיו ועד פורים הולך להיות שקט תעשייתי, חוץ מהחורף שיבליח פה ושם יש לקוות. התחלתי בזמנו להציג כאן פריטים שאני אוהבת בדירה שלנו וחשבתי לעשות את זה בצורה קצת יותר נרחבת מאשר מנורה פה ותמונות שם. אחרי שראיתי את הפוסטים מעוררי ההשראה של שלי ונגה, קיבלתי את הפוש הדרוש לשם כך והנה אני מציגה בפניכם פינות חמד בדירה שלנו.

מסגרת מסביב לעינית של דלת הכניסה בהשראת הסדרה "חברים"

הפינה בכניסה לבית

סידרתי קצת לכבודכם

ארץ המראות. מסגרת שקיבלתי מאמא שלי והוספתי לה מראה

מראה מאורכת שקניתי באנגליה ובדרך נס לא נשברה במזוודה בדרך לכאן

מנורת וינטג' שקיבלתי מאמא שלי כמובן

רכבת שהכנתי בחוג לעיסת נייר

מדפים מעל עמדת המשקאות

חמסה, חמסה, חמסה

מסתבר שאני אוהבת מסגרות מוזהבות

עוד כורסא שריפדתי מחדש ומוצבת בפינה בחדר השינה,
כשהיא בד"כ מכוסה בערימות בגדים

וזה כבר במרפסת/חצר

זהו להפעם. שיהיה לכם המשך שבוע מקסים ונעים.

8 תגובות:

  1. אני אוהבת רהיטי עץ מאסיביים, בסגנון השידה שצילמת.
    את הריפוד של הכורסא שלך אני בכלל מוכנה ללבוש, אני חושבת שזה עניין ידוע.

    השבמחק
  2. חבל רק שהחתולים הלא מתחשבים שלי עושים ככל יכולתם להרוס את כל הריפודים שיש לנו בבית ובמיוחד את הריפודים היפים של שתי הכורסאות האהובות עליי.

    השבמחק
  3. מאוד אהבתי את המסגרות. איפה מצאת אותן?
    אני מתכננת לעבור דירה בקרוב, אז כשאחלץ מהכאוס הנוכחי אני חוזרת לפה כדי לשאוב קצת השראה.

    השבמחק
  4. תודה, מרג'ורי. לאיזה מסגרות את מתכוונת? זו בדלת הכניסה לבית נקנתה בחנות סטייל סוהו בקומה השנייה בקניון רמת אביב והקטנות האובליות עם הפורטרטים נקנו בשוק פשפשים בהולנד.

    השבמחק
  5. התכוונתי לעליונה, זאת שעל העינית, וגם לזאת של המראה.

    נחמד לשמוע שהיא ברת-השגה :)

    השבמחק
  6. הבית שלכם ניראה מקסים וניראה שיש לך אוסף די מהמם של פריטים יפים לקישוט. אהבתי מאוד.

    השבמחק
  7. ספי - תודה. כיף לשמוע.

    השבמחק
  8. ממש יפה, נראה כאילו הבית יצא מהסרטים. במיוחד אהבתי את הרעיון שגנבת מ"חברים", נראה לי שנאמץ את זה גם.

    השבמחק