יום שבת, 12 בדצמבר 2009

יום כיף בחיפה

תתכוננו, זה הולך להיות פוסט ארוך עם הרבה תמונות.
קיבלתי לפני כמה זמן הזמנה משושי, בעלת חנות יד שנייה בחיפה בשם "
אניצ'ה", הזמנה לבקר בחנות שלה במרכז הכרמל. מכיוון שממילא יש לי משפחה באיזור, החלטתי לשלב באחד הביקורים המשפחתיים גם ביקור בחנות.
הגעתי לשם ביום שישי האחרון ובאותה הזדמנות גם הסתובבנו קצת באיזור, שמלא במקומות קטנים ונחמדים ששווה לבקר בהם ויש להם המון אופי וחיות.
החנות של שושי ממוקמת ברח' דרך הים 5, לא רחוק ממרכז האקשן באיזור. יש בחנות מגוון רחב של בגדים ואקסוסוריז במחירים נוחים לכל כיס והכל מסודר בצורה בה מאוד קל לבדוק את הסחורה. שושי עצמה מאוד נחמדה וידידותית ועוזרת ללקוח
ות שלה גם בסטיילינג הכללי של מה הולך עם מה. אהבתי גם את האווירה בחנות, שבשונה מחנויות דומות בת"א (להוציא אולי את החנות של ריקי - "בלה וינטג'") אין בה אווירת סנוביזם מנוכרת, אלא אווירה יותר רגועה ונעימה. כרגע יש כמובן בחנות יותר בגדי חורף ובעיקר התרשמתי מאוסף המעילים המכובד במקום. לי עצמי כבר יש כל-כך הרבה מעילים שנאלצתי להיפרד מחלק מהם בשל בעיית איחסון, כך שלא בחרתי לעצמי אחד, למרות ששמתי את עיני על מעיל תוצרת H&M שראיתי שם. היו בחנות גם המון פריטי ג'ינס, החל ממכנסיים, דרך וסטים וז'קטים ועד לשמלות מג'ינס.

הנה השלל עמו שבתי. חולצת ג'ינס נחמדה שכבר יש לי רעיונות עם מה ללבוש אותה (צפו לפוסט עתידי) ותיק קלאץ' שחור מעניין.


אחרי הביקור בחנות היינו כבר רעבים, אז ישבנו לאכול צהריים ב"קפה-קפה" המקומית. הזמנתי למנה ראשונה את סלט הבית והוא היה פשוט מ-ע-ו-ל-ה! באמת, אחד הטובים שאכלתי. היו בו עלים ירוקים וחסה, חתיכות בטטה מתובלות ורכות, עגבניות שרי, פלחי קלמנטינה ותפוח ואגוזי מלך וקשיו. הכל ברוטב וינגרט מתקתק. הוא היה יותר טעים מהרביולי בטטה שהזמנתי כמנה העיקרית. להסתכל בתמונות ולרייר.


בשולחן לידינו ישבה חבורה גדולה של זקנות חיפאיות מהודרות. צילמתי אחת מהן בעזרת הטלפון הנייד של בעלי, כי מאוד אהבתי את הגישה שלה, שוורוד מתאים לכל גיל. היא נראתה לי השובבה שבחבורה.


אחרי שאגרנו אנרגיה, יצאנו להסתובב קצת באיזור. בעלי הרגיש קצת כמו מדריך טיולים, כי הוא גדל באיזור. הלכנו לטיול קצר בגן הסמוך, שנקרא "גן האם". יש שם במה להופעות ולדברי בעלי פעם היו שם גם הרבה פאבים ודיסקוטקים, שמהם נשארו פתוחים היום רק שניים. על הגן השתלטו היום בעיקר בני נוער, שמגיעים למקום בתום יום הלימודים. אחת מהן חגגה כנראה יום הולדת וקיבלה לכבוד האירוע זר בלונים עצום בגודלו. כמובן שתיעדתי את העניין.

יש בגן כל מיני מתקנים שעשועים לילדים (או מבוגרים צעירים בנפשם) דוגמת הקרסולה הזו וגם גן פסלים קטן. במעמקי הגן מסתתר לו אפילו גן חיות קטן.


לקראת סיום הסיור עברנו ליד בניין הסינימטק, שם ראיתי שיצרו מעין מדרכת כוכבים דוגמת זו שבהוליווד.


היה בהחלט יום כיף. נראה לי שאחזור בהזדמנות לביקור יותר מעמיק, כי הפעם זו ממש היתה רק טעימה על קצה המזלג. לא ממש התעכבנו למשל לראות סרט בסינימטק, או לבקר בגן החיות (אם כי זה נראה לי קצת עצוב לראות חיות בכלובים קטנים בסגנון גני החיות שהיו פעם), או להיכנס לבדוק עוד חנויות נחמדות באיזור. הפעם הסתפקתי בעיקר ב-window shopping, כי עד שסיימנו לאכול, רוב החנויות באיזור כבר היו סגורות לקראת השבת הקרבה.

4 תגובות:

  1. החולצת ג'ינס מהממת! אני רוצה גם!

    השבמחק
  2. התיק מלהיב והסלט מרעיב לגמרי! נשמע שביליתם יפה :)

    השבמחק
  3. איך פספסתי את הפוסט הזה? אני אוהבת פוסטים על טיולים.
    תתחדשי בובה.

    השבמחק
  4. הכי כיף זה להגיע למקומות שאתה לא כל-כך מכיר, להסתובב שם ולגלות את הפרטים הקטנים שמרכיבים את המקום. זה קצת כמו לטייל בחו"ל מבחינתי.

    השבמחק