יום חמישי, 24 בדצמבר 2009

קניות למען מטרה טובה


הנתונים מדברים על משהו כמו אחת מכל שלוש נשים שמוטרדת מינית במהלך חייה. המציאות מדברת בעד עצמה. כל אחת מאתנו כמעט חוותה על בשרה הטרדה כזו או אחרת או מכירה חברה או שתיים שעברו חוויות דומות. זה יכול להיות רמיזות מיניות לא הולמות במקום העבודה, היצמדות מחשידה באוטובוס, סוטה שחושף את עצמו בפומבי ועוד כהנה וכהנה. זה עוד כשמדובר במקרים הקלים.


בסוף השבוע הקרוב מתקיים בזאר "מתלבשות על זה" בגני התערוכה בת"א. 400 מעצבות ומעצבים תרמו פריטים בעיצובם שיימכרו לקהל בעלות נמוכה. כל ההכנסות מהמכירות ייתרמו למרכז הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית. אתן מוזמנות לבוא, לקנות וליהנות ובאותה הזדמנות גם לעזור לתרום למען מטרה טובה. הכניסה בעלות של 5 ש"ח, שאף היא תרומה למרכז.

בזאר "מתלבשות על זה", מתקיים בסופ"ש 25-26 בדצמבר בביתן 16 בגני התערוכה (שישי 10:00-18:00; שבת 10:00-20:00). כ-400 מהמעצבות והמעצבים המובילים בישראל, נרתמו למאמץ ותרמו פריטים בעיצובם. הבזאר מציע מגוון רחב והיצע של פריטים לכל גיל ולכל מידה, במחירים אטרקטיביים במיוחד. כל ההכנסות קודש למרכז הסיוע לנפגעי תקיפה מינית. כל האירוע נתרם, מופק ומנוהל ע"י מאות מתנדבים ומתנדבות ותורמים/ות נדיבים, שפותחים את ליבם ומתגייסים למטרה.
מאז הקמתו מתפקד מרכז הסיוע כמקום המעניק אוזן קשבת ואשר חרת על דגלו את הסיסמה "את/ה לא לבד". סוגיית התקיפה המינית בישראל היא נגע הפוגע בכל שכבות האוכלוסייה ועל כולנו לעשות את כל שביכולתנו על מנת לבערו.

בין החנויות והמעצבים שתרמו את מרכולתם אפשר למצוא את אימומה, אלמביקה, בנות – לולו ליאם, ברכה בראון, גרטרוד, חפצים, חדרים, יוסף, ילדותי, כיסים, מנגו, סבון של פעם, עידו רקנאטי, עלמה, קאלה, קומבמלה, רזילי, רמי לי ושופרא-בהונות.

דר, שלי ועפר אף השתתפו בהפקת אופנה לכבוד האירוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה