יום ראשון, 27 בדצמבר 2009

מתלבשות על זה

המלצתי וגם ביצעתי. ביום שישי בצהריים ביקרתי, ביחד עם אחותי והבת שלה, בבזאר "מתלבשות על זה" בגני התערוכה. שמעתי מחברה שהיתה שם בבוקר שיש תורים בכל מקום ושקשה להגיע למתלים, אבל כשאנחנו הגענו, העניינים כבר נרגעו באופן יחסי. כלומר, היו הרבה אנשים, אבל אפשר היה לבדוק מה יש בנמצא.

במבט ראשון זה היה נראה כמו מחסן ענק ומלא בסמרטוטים, אבל כמו בחנויות יד שנייה, ברגע שהתחלנו לחפור - התגלו האוצרות. יצאנו משם עם דברים טובים ולפי התור בקופות, לא היינו היחידות. המחירים ברובם היו גם הם אטרקטיביים. אני מניחה שלמי שהגיע ביום שבת כבר לא נשאר יותר מדי ממה לבחור. כל הכבוד לכל המתנדבים והמתנדבות שעבדו במקום וויתרו על מנוחת השבת שלהם.


פינת המציאון ליד היציאה. הכל שם עלה 10 ש"ח

התור בקופות

זה מה שאני העליתי בחכתי. שמלת תחרה רומנטית מהמתלה של בוטיק "עלמה" (למרות שעם הבלאגן ששרר שם, לא ממש ברור אם הפריטים חזרו למתלה המקורי שלהם או לא). אני לא בדיוק סגורה על מתי ייצא לי ללבוש כזה דבר, כי היא קצת כלתית, אבל לא עמדתי בפיתוי.

ושתי חולצות הטריקו הללו. גדולות ונוחות, עם דיטיילים מעניינים.


שיהיה שבוע טוב לכולם.

4 תגובות:

  1. המ, את הראשונה שאני רואה עם חוויות מהאירוע אחרי כל הפרסומים בנושא - נראה שהיה שווה. אני קצת מתחרטת שלא הלכתי.
    השמלה נראית ממש מעניינת על קולב והניחוש שלי הוא שהיא נראית נהדר על גוף :)
    תתחדשי.

    השבמחק
  2. אחלה מציאות!!
    השמלה מהממת :)

    השבמחק
  3. השמלה פשוט מהממת. סחטיין על הסיקור. ניראה כאילו ההי אירוע מוצלח מאוד!

    השבמחק
  4. תודה על המחמאות. באמת היה אירוע מוצלח. אני רק מתחרטת שלא קניתי בפינת המציאות מכנסיים מזעזעות מקטיפה בדוגמת נמר ב-10 ש"ח. בדיעבד עלתה לי מחשבה שהן יכלו להיות אחלה תחפושת בפורים הקרוב.

    השבמחק