יום שישי, 25 בדצמבר 2009

תלבושת יומית, חדשות טובות והשתלטות עויינת

נמאס לי ללבוש כל הזמן רק מכנסיים מאז שהקור התחיל, אז כשראיתי, במהלך אחד הטיולים שלי בקינג ג'ורג', שמלה נחמדה בחלון הראווה, סימנתי לי אותה וחזרתי לשם השבוע לרכוש אותה. היא היתה האחרונה בחנות (חוץ מזו שעל הבובה בחלון) ונמכרה ב-50% הנחה, כשגם מלכתחילה היא לא עלתה כזה הרבה. לאקי מי.

ז'אקט: פול אנד בר, שמלה: הבאזר של אתי פרץ, טייץ: אליז, נווה צדק, מגפיים: זברה

ולעניין החדשות הטובות, שיהיו האמת בעיקר טובות לתושבות איזור השרון. הזכרתי כאן לא מזמן שיש דיבורים על פתיחת חנות של H&M במרכז הקניות G בכפר-סבא. אז עכשיו זה סופי. קראתי השבוע ב"ממון" ידיעה בה נכתב שנחתם ההסכם לפיו תיפתח אכן חנות של H&M במרכז בספטמבר 2010!
זה אומר שתהיה לי חנות של H&M ממש ליד הבית, שזה מצד אחד באמת טוב, אבל מצד שני זה אומר שאני אצטרך להפעיל הרבה כוח רצון כדי לא להתפתות ולקנות יותר מדי.
מוזכר בידיעה גם שעוד לפני כן ייפתחו סניפים של הרשת השבדית בקניון עזריאלי בת"א (שזה כבר כולנו ידענו), בקניון מלחה בירושלים ובגרנד קניון בחיפה. מתחשבים, השבדים הללו. דואגים שתהיה גישה לחנות שלהם לכל בנות ישראל, לא רק לאלה שגרות במרכז.

ולסיום, תראו מי השתלטה לי על העכבר - הוד מלכותה שושה כמובן. שחס וחלילה אני לא אפספס אותה כשאני יושבת לכתוב במחשב. מאז שהיא נהייתה תושבת כפר-סבא ואין לה חופש תנועה מוחלט, אלא היא מוגבלת בעיקר לחצר שלנו (וגם קצת לחצר של השכנים), היא עלתה במשקל ונראית כמו דובה חמודה. מדהים כמה שעות ביממה חתולים מסוגלים לישון.


שבת שלום.

2 תגובות:

  1. אהבתי מאוד את האאוטפיט שלך :-)
    גם אני מפריפריית השרון ושמחתי מאוד לקרוא את החדשות הטריות. חבל שב-G יש בעיית חניה, אני מקווה שהם יפתרו אותה בהקדם...

    השבמחק
  2. רחלי - תודה רבה. בקשר לבעיית החנייה ב-G, אני לא יודעת אם את גרה בכפר-סבא - אבל יש מיניבוס של המרכז, שאוסף אנשים מהעיר ומסיע אותם לקניון ואח"כ עושה גם את הכיוון ההפוך בחזרה. שווה לברר שעות ולהיעזר בשירותיו.

    השבמחק