יום שישי, 11 בדצמבר 2009

דוגמאות חייתיות

יש חגים שאתה לא ממש חוגג בתור מבוגר, למשל פורים וחנוכה. כאילו מה, להמשיך לעבוד כרגיל ולהדליק נרות בערב ולאכול סופגנייה מדי פעם זה חג? זה לא ממש עומד בכבוד בהשוואה מול חג המולד, עם כל המתנות והקישוטים והארוחות המשפחתיות והחופש שנמשך איזה חודש בארצות הניכר. מצד שני, לנו יש כל-כך הרבה חגים אחרים, שאני מניחה שהמאזן הסופי בסופו של דבר הוא עדיין לטובת החגים היהודים.

בלי קשר לחג, קבלו צילומים של תלבושת יומית שלי מאחד הימים בשבוע שחלף. את הסוודר הענק והמאוד מחמם קיבלתי מאמא שלי. אמנם בפתק עם הוראות הכביסה שלו היה כתוב שכדי לנקות אותו צריך למסור אותו לניקוי יבש, אבל לקחתי סיכון וכיבסתי אותו ביד והוא עמד בזה יחסית בסדר, רק קצת התקמט. נראה לי שלהבא אלבש אותו עם איזה גולף שחור מלמטה, כי הצמר הפריע לי בצוואר כל אותו היום.

סוודר מנומר: מאמא שלי, טייץ: זארה, מגפיים: אלדו

ואם כבר אנחנו עוסקים בדוגמאות חייתיות, בשבוע שעבר נכנסתי לחנות חיות באיזור שלי כדי להגיד שלום לרזידנט תוכי המדבר של המקום וראיתי שם זוג שהגיע עם ה"תינוק" שלהם לקנות לו בגדים. מדובר בגור יורקשייר טרייר בן כארבעה חודשים שסובל קצת מקור בחורף, אז הם חיפשו עבורו איזה מעיל. בסוף הוחלט על ווסט הג'ינס עם הצמר שבו הוא מצולם כאן למטה, כי כל בגד עם שרוולים גרם לו ללכת כמו רובוט מקולקל. הוא היה כזה חמוד שביקשתי לצלם אותו. בתמונה הראשונה לא נראה שהוא יותר מדי מבסוט מכל העסק. לפחות הוא הסכים לדגמן את התלבושת היומית שלו כולל הראש.

לא מספיק שמשפילים אותי ומתעללים בי, גם צריך תיעוד של זה?! נו, יאללה, צלמי כבר.


חג אורים שמח לכולם!

4 תגובות:

  1. סוודר נפלא, אני בטוחה שמוכרים בחנויות היום משהו דומה בגלל הטרנד המנומר.
    מוזר, בדיוק ראיתי לפני יומיים יורקשייר טרייר ברחוב, מחזה די נדיר לרחובות שלנו, עודף הרעמה שלו היתה קשורה בפפיון ורוד אז כנראה שהוא זו בכלל היא.
    הם חמודים והכל, אבל בכל זאת מרגיז לראות כלבים כאלה ולדעת שהם נקנו באלפי שקלים כשיש המון כלבי רחוב בחוץ.

    השבמחק
  2. אין עלייך שאת מקדמת ככה קמפיין כזה חשוב. אני כמובן לגמרי בעד לאמץ כלבים ממקומות כמו "צער בעלי חיים" ולא לקנות כלב במאות אלפי שקלים, לא משנה כמה הוא חמוד ויפה. הכלבים המעורבים מדהימים לא פחות ולפעמים אף יותר.

    השבמחק
  3. איך אני לא מקבלת מסבתא דברים נהדרים שכאלה??

    השבמחק
  4. אחיינית יקרה שלי - זה מה שנקרא "זכות ראשונים", גם בגיל וגם בזה שאני בד"כ רואה את הפריטים הללו לפנייך.

    השבמחק