יום שישי, 8 בינואר 2010

TGIF


תודה לאל שהגיע יום שישי, ואפשר קצת להוריד הילוך ולהתפנק בבית.
חשבתי שהאיור למעלה מתאים גם לאור הפציעה של שושה וגם מכיוון שהווטרינר שטיפל בה אמר לנו שהיא חתולה בריאה וב"בריאה" הוא התכוון לשמנה ורמז שכדאי לעשות לה דיאטה. שיתבייש לו. זו כנראה אחת הסיבות שהקפיצה שלה הפעם לא הסתיימה ללא פגע כמו בפעם הקודמת.
מצבה של הגברת הולך ומשתפר. היא מתחילה לדדות בחדר השינה ולגלות יותר עניין בסובב אותה. אנחנו עדיין מפרידים בינה לבין שוקי, כי בפעם האחרונה שהיה ביניהם מפגש יום לאחר הניתוח שלה, הוא מאוד נלחץ ממנה ואיים עליה והלחיץ גם אותה, מה שגרם לה לברוח לחצר לפני שהספקנו לסגור את הדלת שמובילה לשם וכמעט לקפוץ שוב למטה (וכל זה על שלוש רגליים!). הצלחנו ממש ברגע האחרון למנוע את זה מלקרות.
מאז היא סגורה בחדר השינה עד שתוכל להתמודד טוב יותר עם שוקי מניוקי ועם הסביבה הביתית רבתית שמציבה בפניה יותר מדי פיתויים לקפוץ לגובה, דבר שהיא לא אמורה לעשות כל עוד היא מחלימה.

בשבוע שעבר, לפני שהתחיל כל הבלאגן אצלנו בבית, הספקתי לבקר, במהלך אחת ההפסקות שלי בין העבודות, בשוק בצלאל. הדוכן של "זארה" ב-30 שקלים עשה הסבה לבגדי גברים וקניתי שם לבעלי סוודר גולף אפור ב-20 ש"ח. המשכתי את הסיבוב ומצאתי סוודר גם עבורי (ב-25 ש"ח). כיאה לאובססיה האחרונה שלי, הדוגמה שעליו היא נמרית משהו. בחרתי באופציה הסולידית של אפור עם שחור. היה את הסוודר הזה גם בשילוב צבעים מזעזע יותר עם צהוב או עם ירוק. הוא קצת יותר צמוד ממה שחשבתי שיהיה, אבל לא נורא, מסתדרים.


עכשיו, כששושה מגלה סימני החלמה, אפשר להתחיל שוב לנסות להשיג כרטיסים לסרט "אוואטר". עוד משימה בלתי אפשרית לכל הדעות. עדיף אולי בעצם לחכות עד שהלחץ על הסרט הזה יירגע קצת ואז ללכת בסבבה. לשנינו חסרה יכולת הארגון שמאפשרת קניית כרטיסים לסרט משהו כמו שבוע מראש. איך אפשר להתחייב כל-כך הרבה זמן לפני כן מתי יסתדר לנו ללכת ולראות את הסרט? ואם ביום שלישי לא בא לי?

4 תגובות:

  1. סוודר ממש יפהת מציאה!
    איפה נמצא הדוכן המפורסם של זארה (?) בשוק בצלאל?

    השבמחק
  2. הדוכן נמצא קרוב לפינת רחוב טשרניחובסקי בקטע של השוק שקרוב יותר לאלנבי. בד"כ אפשר לזהות אותו לפני כמות הנשים שמתקבצות סביבו. מונחים שם בגדים בערימה אחת ענקית ויש שלט קטן צהוב שכתוב עליו 30 או 20 ש"ח ונדמה לי שגם זארה. כבר מזמן לא ראיתי שם בגדים של זארה אגב. הסחורה מתחלפת כל הזמן.

    השבמחק
  3. סוודר מקסים!! תתחדשי.

    השבמחק
  4. הסוודר מדהים ביותר וגם מאוד מחמיא לך.

    השבמחק