יום ראשון, 24 בינואר 2010

לטיול יצאנו

לכבוד השבת השמשית שהגיעה לבקר אחרי שבוע די גשום, החלטנו לא להיות בטטות מיטה כהרגלנו בתקופה האחרונה בימי שבת, אלא להיות קצת יותר אנרגטיים ופעילים ולצאת לסיור במקורות הירקון.
בעלי מנג'ז לי בנושא כבר המון זמן ואני דוחה את העניין, כי איכשהו הרעיון של לטייל במשהו שקשור לירקון באיזושהי צורה לא היה נראה לי יותר מדי מושך. אבל מה אתם יודעים, מסתבר שבמרחק נסיעה לא ארוך מכפר-סבא, יש פארק של רשות הטבע והגנים, עם בריכות, נחלים ואגם מלאכותי, עם מסלולי טיול ועם אתרים אריכאולוגיים, שאחד מהם הוא מבצר מרשים מהתקופה הכנענית הקדומה.
קבלו תמונות ולמי שמעוניין בפרטים נוספים, הנה גם קישור לעלון מידע של "גן לאומי ירקון".

בסוף עשינו שם מסלול די ארוך (לפחות עבור פדלאות כמונו) והלכנו איזה שעתיים. לקראת החזרה לאוטו חלמתי על אוטו גזלן שיחכה לנו בסוף המסלול עם ארטיק מפנק, אבל לא היה אחד כזה בנמצא ונאלצנו לעצור בתחנת דלק בדרך הביתה כדי להביא אותי על סיפוקי. הגזלנים הללו פשוט מתרשלים במילוי תפקידם.

לסיום, אני מצרפת תמונה של שושה החמודה נהנית מחום התנור בתוך המיטה שקנינו לה לתקופת החלמתה (ומפגינה פטריוטיות אמריקאית תוך כדי). אם היא לא יכולה לצאת בינתיים החוצה ליהנות מהשמש, נביא את השמש אליה.

אתמול, כשיצאנו לטייל, החלטנו להשאיר את שוקי בחצר ולתת לשושה ליהנות מכל שטח הדירה כדי שתוכל לאמן את הרגל הפצועה שלה במקום לסגור אותה כרגיל בחדר השינה כשאנחנו הולכים (כי שוקי עדיין מנסה לתקוף אותה כמעט בכל הזדמנות). כשחזרנו, גילינו להפתעתנו ששוקי מניוקי הצליח איכשהו לפתוח את החלון מבחוץ ונכנס לבית. תפסנו אותו ואת שושה באמצע מה שנראה כסטנד-אוף, כששושה מתבצרת בפינה מתחת לכורסא בחדר השינה ושוקי יושב על המיטה לידה ואורב לה. החתול הזה נהיה הודיני. אנחנו מנסים למנוע בעדו מלהיכנס לכל מיני מקומות והוא איכשהו מצליח בכל זאת להיכנס. בקיצור, כרגע הניקוד עומד על 2-0 לטובת החתול, שזה די עצוב עבורנו בהתחשב בכך שמדובר בחתול לא ממש חכם, וזה בלשון המעטה.