יום שלישי, 19 בינואר 2010

על הגובה

אני שמחה להציג לפניכם את התוספת החדשה לאוסף הנעליים שלי. מדובר בנעליים לא פרקטיות בעליל - אני חוזה צליעה קשה + יבלות לאחר שימוש קצר בהן, אבל כל-כך נדלקתי עליהן, שלא עמדתי בפיתוי. התירוץ לקנייתן היה, כאמור, חתונה משפחתית בחודש הבא (חוץ מזה, הן גם היו בסייל). באותה הזדמנות עשיתי שוב שימוש בטרנד חולצת הבויפרנד (או הבעל במקרה שלי), הפעם בתוספת נעליים נשיות יותר מבפעם הקודמת.

חולצה: של בעלי, מכנסיים: זארה, חגורה: אבגד, נעליים: בוטיק ברעננה

הן כל-כך יפות שמבחינתי מגיע להן פריים משלהן.


מצדי שיישכבו רוב הזמן בקופסא ואני עדיין אשמח שהן שלי ושאפשר להוציא אותן לטייל בהזדמנויות מיוחדות.

4 תגובות:

  1. תתחדשי ! הן מקסימות !
    רכשתי לא מזמן מזארה נעליים בסגנון הזה כחולות, שוות כל שקל ומקפיצות כל הופעה לשחקים

    השבמחק
  2. תתחדשי על הנעליים הן מאוד יפות ובטח יהיו יפות עוד יותר עם שמלה. החולצה של בעלך מדליקה עלייך.

    השבמחק
  3. תודה, בנות. אני כמובן אעלה בקרוב גם תמונות של הנעליים ביחד עם השמלה שאני הולכת ללבוש לחתונה.

    השבמחק