יום שבת, 2 בינואר 2010

המשכה של שנה

טוב, אז האבידה נמצאה, אבל לא בריאה ושלמה. עשינו שלשום סיבוב בשכונה וקראנו לשושה ללא הועיל ואחר-כך בהמשך היום, יצאנו למרפסת כל כמה זמן וקראנו לה, גם ללא מענה. רק בשעות הערב, כששוב ניסינו לקרוא לה, היה נדמה לנו ששמענו קול יללה חלוש מכיוון החנייה למטה. ישר ירדנו לחניון ואיתרנו אותה מסתתרת מתחת לאחת המכוניות. ניסינו לשכנע אותה לצאת, אבל היא היתה יותר מדי מפוחדת ובהמשך התברר לנו שהיא גם פצועה. היא כנראה לא נחתה טוב הפעם כשקפצה למטה ונפצעה ברגל האחורית. כשהצלחנו בסוף "לעודד" אותה לצאת מתחת למכונית בעזרת דחיפה עדינה עם מקל מטאטא, התברר שהיא בקושי מצליחה לדרוך על הרגל הזו. הצלחנו בדרך לא דרך להכניס אותה לארגז הנשיאה (רק מי שיש לו חתולים יודע כמה קשה המשימה הזו. רק בגלל זה אני חוששת לעבור דירה בכל פעם) ולקחנו אותה ישר לבית חולים לחיות. בהתחלה עוד קיוותי שהם יגידו לנו הכי הרבה שמדובר בנקע או שבר, ישימו לה תחבושת או גבס וישר ניקח אותה הביתה, אבל אז הסתבר שהיא קרעה את הרצועות הצולבות ברגל וזקוקה לניתוח, מה שהצריך אישפוז למשך הלילה.
יצאנו משם באחת וחצי בלילה, כשהיא עמדה להיכנס לניתוח ואתמול בצהריים חזרנו לקחת אותה הביתה. המראה שלה פשוט מעורר רחמים. היא צריכה עכשיו להסתובב עם הקונוס המעצבן הזה על הראש במשך 12 יום, כדי שלא תתעסק עם התפרים שיש לה על הרגל האחורית. נצטרך גם לתת לה כדור אנטיביוטיקה פעמיים ביום (שוב, משימה שבעלי חתולים יודעים מן הסתם כמה היא קשה) ולשמור ששוקי מניוקי לא ינסה לתקוף אותה, כי בהתחלה הוא ייראה בה חתול זר בגלל המראה המוזר שלה והריח שהוא לא מכיר.
זו גם חתולה שרגילה רוב היום להיות בחצר ולקפץ ממרפסת למרפסת ואנחנו נצטרך לדאוג שלפחות איזה שבוע היא לא תנסה לקפוץ. היא מן הסתם מאוד מרחמת על עצמה כרגע, ובצדק. פייר, אני מרחמת גם עלינו.
מה שכן, בעלי הוכיח לי שהוא הולך להיות אבא נהדר. הסבלנות והעדינות שבה הוא מטפל במסכנה הקטנה מעוררת הערכה. הבן-אדם ישב הבוקר והאכיל אותה את האוכל שלה גרגר-גרגר וכפית-כפית.

שושה המסכנה במראה שמזכיר road kill

5 תגובות:

  1. אויש, אני כל כך מזדהה איתך. כל הכבוד לבעלך שתומך בך, הרי אנחנו אלו שמשתגעות מדאגה כשקורה משהו לקטנטנים שלנו. זו בהחלט הוצאה לא צפויה אבל העיקר שתהיה בריאה ותחלים..

    השבמחק
  2. אוי, מסכנה :-( אני מקווה שהיא תחלים במהרה!!

    השבמחק
  3. רפואה שלמה שושה. ותמסרי לבעלך שאני כבר מחכה לראות איך הוא יטפל יפה בילדים :)

    השבמחק
  4. לובה ורחלי - תודה על התמיכה. גם אני הייתי רוצה לעשות פאסט פורוורד לזמן שבו היא כבר תהיה על הרגליים ותחזור לעצמה.
    לאחיינית החמודה - זה הגיע למצב שאני כבר מוצאת את עצמי אומרת לו להירגע, לסגת קצת אחורה ולתת לשושה קצת זמן לבדה בשקט. נראה לי בקיצור שהוא יהיה האמא הפולנייה מבין שנינו.

    השבמחק
  5. מסכנה! גם את, וגם החתולה. בתור מישהי שמגדלת חתול נכה (חסרה לו רגל, היא נקטעה לפני שהגיע אליי) אני יודעת כמה זה מעורר רחמים לראות את החיה האהובה עליך מקרטעת בעצב ברחבי הבית. אבל מזל שתפסתם את זה בזמן. אני מאחלת לחתולה החלמה מהירה ולך שנה טובה :)

    השבמחק