יום שישי, 22 בינואר 2010

האח האופנתי

מסתבר ששגעת "האח הגדול" אוחזת במדינה ביותר ממובן אחד. לי כנראה יש פשוט כרגיל הצתה קצת מאוחרת בעניין.
זה התחיל כשראיתי מישהי אצלי בעבודה מסתובבת עם קרדיגן בצבע שמנת, שאמרה שקנתה בהשפעת התוכנית. אח"כ, כשכמעט כל אחת מהבנות בבית האח הגדול לבשה את אותו הסווטשירט, רק בצבעים שונים, כבר אי אפשר היה שלא להבחין בו. נדמה לי שאיילה היא הראשונה שלבשה אותו שם (בגוון אפרסק), אבל כנראה שדווקא אלין היא שהביאה עמה סטוק של הסוודרים הללו, כך לפחות לפי
ידיעה שמצאתי בנושא באתר מאקו.
מסתבר שזה קרדיגן מדגם אוסנאה של חברת "היינס", שאני חייבת לומר שזו חברה שעד עתה החשבתי כמיועדת בעיקר לילדים ובני נוער, שאני יודעת שמאוד מתלהבים מהמותג הזה. בקיצור, בסופו של דבר, כמו המושפעת שאני בד"כ, קפצתי לחנות הקרובה למקום מגוריי ורכשתי לי קרדיגן שכזה בצבע אפור עכבר. אני חושבת שקנו אותי בעיקר השרוולים הנפוחים קמעה שלו, משהו שדווקא לא כל-כך רואים בתמונה שצילמתי.


אם בא גם לכן לרכוש קרדיגן שכזה, כדאי לכן להזדרז. מסתבר שבנות ישראל חיסלו כמעט את כל המלאי של הדגם הזה בחנויות היינס. בחיי שמגיע לאיילה או לאלין אחוזים על המכירות של הסוודר הזה בארץ. מה שכן, הוא מאוד נוח ומתאים גם כלבוש מחמם בבית וגם לביקור אצל חברים או לסיבוב בסופר השכונתי.
עכשיו אני גם יכולה לצפות בתוכנית כשאני לבושה בהתאמה. אגב, במידה ואתם תוהים, אני דווקא לא מתומכי המחנה של סער ואיילה (אם הוא בכלל עדיין קיים), אלא כמובן מזדהה עם מחנה האנדרדוגים בראשות אלירז החמוד (או הערסוויט כמו שהתחילו לקרוא לו בתקשורת) .

3 תגובות:

  1. הוא נראה ממש טוב!
    אני היחידה בישראל כנראה שאין לה שום מושג על האח הגדול... לא ראיתי אף אחת מהעונות אפילו לא לרגע ואני בכלל לא יודעת איך נראה הבית שלהם מבפנים.

    השבמחק
  2. למי שמעליי - נראה לי שאנחנו היחידות שלא רואות את הדבר הזה. ראיתי רק את התוכנית הראשונה כדי לראות מה הם לובשים, וכשראיתי אחד מתלהב עם חריץ ענקי בחוץ, ואשה שהייתה כנראה בהריון בחודש החמישי או משהו בשמלה של אנה ארונוב -....
    ולגבי עניין אחר - התחלתי לעקוב אחרי הבלוג לא מזמן - שלושה חודשים בערך (זה המקום לציין שהוא ממש נחמד וכל הכבוד על הצילומים...), והיום החלטתי לעבור טיפה אחורה לפוסטים שפספסתי. קראתי את הפוסט על הערפדים, ובאחד הפסקאות האחרונות כתבת שמר דארסי מסוכן.
    בתור סוגדת לג'יין אוסטן ולספר הזה בפרט, צריך לתקן את העוול, ולהגיד שמר דארסי ממש חמוד, מתחשב, נדיב, נחמד ו...(וגאה, אמנם, אבל עדיין.) הוא ממש לא מסוכן.

    השבמחק
  3. ליוד ואנונימי - כמובן ש"האח הגדול" זה טראש, אז זה לא שאתן מפסידות איזה מופע תרבותי חשוב, אבל זה טראש ממש מהנה לדעתי.
    חוץ מזה, בעניין "גאווה ודעה קדומה", שהוא גם הספר הכי אהוב עליי, אני דווקא כן חושבת שבתחילת הספר יש משהו מסוכן במר דארסי, לפחות במונחים של החברה הבריטית הגבוהה בתקופה ההיא. בתחילת הסיפור הוא ממש לא חמוד, מתחשב, נדיב ונחמד. זה משהו שהוא מתפתח אליו במהלך האירועים ובעקבות ההתאהבות בליזי. כמובן שהבסיס לכך היה כבר באופי שלו, אבל בתור מישהו שחינכו אותו שהוא יותר טוב מהשאר ולא ממש מתייחס אפילו בנימוס למי שנראה לו נחות ממנו (ליזי בהתחלה ואמא של ליזי ואחיותיה הקטנות בעיקר), הוא היה מאוד פוגע ומעליב וסנוב בתחילת הסיפור וגם עגמומי ומהורהר ויש בכל אלה משהו שמשדר "לא כדאי להתעסק אתי", שוב הכל יחסית לג'נטלמן בריטי מהתקופה ההיא.

    השבמחק