יום שישי, 26 בפברואר 2010

פורים שפיל

כמו שבד"כ יורד בפורים גשם, ככה מתחילה להסתמן אצלי מגמה בשנים האחרונות של מאורעות שגורמים לי לדכדוך דווקא באיזור החג השמח הזה. דכדוך עד כדי כך שאפילו לא בא לי לקנות כלום (!). אבל דכדוך בצד, החיים ממשיכים כרגיל ולכן קבלו תלבושת יומית ברוח החג בתוספת מגפונים חדשים, אותם הספקתי לקנות במחיר סוף עונה לפני שירדה עליי הבאסה.

סוודר: דליתי, מכנסיים: זארה, מגפונים: טופ שופ

בנוסף, שופו על החתולים, שחזרו להתנהג פחות או יותר כימים ימימה.


מאחלת לכולם פורים שמח, למרות מזג האוויר משבית השמחה והעדלאידעות.

* וכן, אני יודעת שהכותרת של הפוסט הזה לא בדיוק קשורה לתוכן שלו, אבל לפעמים אני מרגישה שכל החיים הללו הם מופיע היתולי גדול אחד על חשבוננו.

3 תגובות:

  1. מקווה שתרגישי טוב יותר, אני מזדהה איתך לחלוטין לגבי התקופה הרעה שאת עוברת.

    השבמחק
  2. לובה - אמרתי לך לאחרונה שאת נהדרת? :-)

    השבמחק