יום חמישי, 20 במאי 2010

בקיץ הזה תלבשי לבן

לכבוד שבועות הגיעה ההזדמנות ללבוש את השמלה הלבנה שקניתי בזמנו ולא הייתי בטוחה מתי ייצא לי לעשות בה שימוש. לאאוטפיט צירפתי את נעלי פאולה החדשות שלי, שיכלו עקרונית להופיע בפוסט "מזעזע או משגע" משלהן. כנראה שאני החלטתי בסופו של דבר שהן יותר משגעות ממזעזעות אם בכל זאת קניתי אותן. מבחינתי זו דרך לא רעה להצטרף לטרנד העקבים האימתניים ולהיות מסוגלת בכל זאת ללכת בכוחות עצמי, כי סה"כ עדיין מדובר בנעלי נוחות.

למי שמחפשים תעסוקה לסוף השבוע הקרוב - שוק האקססוריז מתקיים בימי חמישי-שבת בבית ציוני אמריקה בת"א. הפעם מתלווה למכירה גימיק ממש נחמד ויוקרנו בחינם סרטים קלאסיים בחסות האוזן השלישית.


6 תגובות:

  1. איזה יופי שלבשת את השמלה! היא פשוט יפהפיה, נראית כמו שמלת כלה אלטרנטיבית או משהו. הייתי אולי לובשת אותה עם חגורה יותר דקה. ולגבי שוק האקססוריז - מתי את הולכת? אני שוקלת להצטרף.

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. הנעליים משגעות לגמריי!!! איך בכלל העלת על דעתך שהן מזעזעות? פשוט מקסים!

    השמלה הלבנה נהדרת! גורם לי להתחרט על כך שהשנה החלטתי לוותר על השמלה הלבנה לשבועות...
    רויטל

    * אגב- ההודעה הקודמת קצת התחרבשה לי- ולכן המחיקה

    השבמחק
  4. מחכים כבר לפוסט הבא... נרדמת???

    השבמחק
  5. לאחיינית - בסוף הייתי בטטה בסופ"ש הקודם.
    רוויטל - תודה. אני גם בסה"כ חושבת שיש לנעליים האלה אפיל. עובדה שקניתי אותן.
    לאנונימי - הנה התעוררתי. תודה על ההתעניינות. נחמד לשמוע שחסרתי לכם (-:.

    השבמחק
  6. אני מאוד אוהבת את הכתיבה שלך, כיף לקרוא!

    השבמחק