יום שלישי, 11 במאי 2010

מזעזע או משגע?


הרבה זמן לא הופיעה כאן פינה של "מזעזע או משגע". פשוט גיליתי שאני יותר מתקשה לקבל ביקורת ממה שחשבתי, אז קצת ירדתי מהרעיון. בכל מקרה, כשזה משהו שלא נוגע ישירות אליי, אין לי כמובן בעיה עם העברת ביקורת (אבל שזה לא יעצור אתכם מלהביע את דעתכם האמיתית גם על אאוטפיטים שלי. אני אתמודד).

הנה ידיעה שהופיע אתמול במדור אופנה של "24 שעות" ב"ידיעות אחרונות" (לחצו על התמונה להגדלה). אני דווקא די אהבתי את הרעיון. לא יודעת כמה זה פרקטי בחמסינים של הקיץ ולא נראה לי שיהיה לי אומץ לנעול/לגרוב (?) אנסמבל שכזה, אבל זה דווקא די קולי לדעתי. מה דעתכם על העניין?

הבעיה העיקרית היא, שממרום שנותיי, כמו במקרה של רוב הבגדים מאמריקן אפרל, כל הדברים הקוליים האלה נראים לי מתאימים יותר לבנות מתבגרות או מקסימום לבנות עשרים פלוס.

4 תגובות:

  1. לפי דעתי זה אולי נראה נחמד, אבל זה בשום אופן לא מתאים לקיץ הישראלי שלנו. בקיץ אני רוצה ללבוש כמה שפחות, לשים נעליים אווריריות כמה שיותר, אני לא אחנוק את הרגלל במשהו כזה.
    נחמד, אבל לא לכאן....


    http://revi-pinkillusions.blogspot.com/

    השבמחק
  2. נראה כמו טיפול צבעוני לטרומבוזה.

    השבמחק
  3. כבר כתבתי היכנשהוא שזה נראה כמו הכלאה בין סקולגירל מבית ספר קתולי, לנערת גולשים מאאגניבה..
    לא נראה לי שזה יתפוס בארץ, יש כאן יותר מדי אנטגוניזם ל"סנדלים עם גרביים".

    השבמחק
  4. לדעתי האבחנה שעשית נכונה לגמרי, זה מתאים לצעירות מאוד. לדעתי אפילו בנות 20+ יראו עם זה מזעזע.
    מה שכן, בחורה עם אופי יכולה לסחוב הכל אז זה מאוד תלוי בבחורה.

    השבמחק