יום רביעי, 5 במאי 2010

בדד

אז זהו, בעלי נסע לנסיעת עבודה של חצי שנה לבולגריה והשאיר אותי לבד עם החתולים. הוא אמנם יחזור לביקור כל שבועיים ומן הסתם גם אני אסע לבקר אותו, אבל אני מרגישה שאני חוזרת קצת לימי הרווקות שלי, לתקופה שבה התגוררתי לבדי. לפחות החתולים כאן לארח לי חברה.

דווקא אני חושבת שאני טובה בלהיות לבד (כמו שאמר לי פעם גיסי בזמן שהייתי רווקה) ואפילו זקוקה לזה מדי פעם גם בתוך הזוגיות - קצת זמן איכות עם עצמי שבו המחשבות פונות פנימה או שאני עושה רק מה שמתחשק לי לעשות (או לא לעשות) בלי לדפוק חשבון לאף אחד. בימים שבהם אני עובדת ימים ארוכים, שקט ושלווה בערבים דווקא באים לי טוב. נראה לי שעיקר הבעיה תהיה בסופי שבוע ובחגים, שבהם יש לי כמות כזו של שקט ושלווה, שאפילו לי נמאס מחברת עצמי ומתחיל לשעמם לי.
מצד שני, עכשיו שהקיץ מתחיל במרץ, לא אמורים להיות חסרים אירועים ללכת אליהם בסופי השבוע א
ם יתחשק לי ואצליח לגייס לצורך כך חברה או קרובת משפחה. כבר בסוף השבוע הזה יש למשל אירוע מעניין שנקרא "בתים מבפנים" בת"א.
אפילו אם הזמן יעבור מהר, יש לא מעט הקרבה בפרידה מתמשכת מבן הזוג שלך, מה גם שאת יום הנישואים השלישי שלנו שמתקיים מחר נאלץ להעביר בנפרד (לחגוג אותו כבר חגגנו לפני שנסע).

ואם לחזור לענייני אופנה, ביקרתי השבוע בחנות של ויצו שנקראת "הביגודית" בסמטה שיוצאת מרח' קינג ג'ורג' בת"א. זו חנות שאני מבקרת בה מדי
פעם למרות שאני מתקשה למצוא שם מציאות שוות, פשוט בגלל המחירים הכל-כך נוחים. מתחיל להיות ממש קשה למצוא בת"א חנות יד שנייה שהבגדים בה מתומחרים במחירים מפתים. אם כבר אני קונה שמלה ב-180-280 ש"ח, אני אעדיף לקנות אותה ברשתות הגדולות. אמנם היא תהיה פחות ייחודית, אבל לפחות יש להם בגדים בדיוק במידה שלי.
בחנות של ויצו צריך ממש לחפור כי יש להם כמויות מטורפות של הכל מכל וכל - בגדים לנשים, גברים וילדים, תיקים, תכשיטים, סנדלים, נעליים ומגפיים, ואפילו ספרים, כלי מטבח, צעצועים ווילונות.
כמות התמונות שצילמתי שם כבר תעיד על המבחר הגדול במקום. מה שכן, אחוז קטן מאוד מהבגדים שם מדבר אליי וצריך לחפש מציאות בפינצטה. מצד שני, עכשיו אחרי פסח, הגיעה אליהם סחורה
"חדשה" בכמויות מסחריות, אז הסיכוי למצוא מציאות קצת גדל. אני קניתי שם הפעם אוברול קצר מג'ינס בצבע קרם של גאפ ב-40 ש"ח.


הסיבה שקפצתי לשם מלכתחילה היא כי עכשיו שהקיץ הגיע, מתחשק לי פתאום ללבוש חצאית, שזה דבר שלא קרה לי הרבה זמן. בגלל עברי הדתי אני כנראה קצת נרתעת מכל העניין הזה של חצאיות, שכן באסוציאציה שלי זה ישר מחזיר אותי לימים ההם. בד"כ אני מעדיפה או מכנסיים או שמלה. עכשיו פתאום בא לי על חצאית פרחונית או סתם צבעונית, שיש לה קצת נפח. משהו בסגנון החצאית הזו של מארק ג'ייקובס.

בינתיים לא מצאתי משהו דומה באתרי החיפוש הרגילים שלי, אבל עוד לא אמרתי נואש.

6 תגובות:

  1. מטורף מה שהולך שם בחנות! עמוס עמוס עמוס! לא יצא לי להיות שם...איך המידות? אפשרי יהיה למצוע משהו שווה במידות קטנות?

    השבמחק
  2. לרוויטל - באמת עמוס שם, אבל עם זאת די מסודר. בקשר למידות - אני התרשמתי שיש שם מגוון רחב של מידות, אם כי אני מעריכה שהרוב המכריע הוא לכיוון המידות הגדולות יותר.

    השבמחק
  3. דודה אהובה שלי
    ראשית, אני מקווה שברור לך שתבואי אלינו המון בסופי שבוע ובילויי יום שישי יגבירו את תדירותם, את לא לבד! :)
    וחוצמזה, ברמתי האישית, אולי כך תדירות כתיבת הבלוג תעלה....

    השבמחק
  4. מצחיק, לפני שבוע ככה יצא לי להגיע ל"רק שנייה" בלבונטין, ורצו שם ריכולים שחבל על הזמן על זה שבביגודית של קינג ג'ורג' התחילו להעלות מחירים :P

    אני באופן אישי הייתי שם פעם אחת, ויצאתי עם שמלת-אוברול שחורה ומוצלחת, וסריג מעטפת אפור, הכל סה"כ 20 שקלקלים :)

    השבמחק
  5. לאחיינית הנחמדה - כמובן שאני בונה על בילויי יום שישי הידועים שלנו. בקשר לעליית תדירות הכתיבה בבלוג - אין עכשיו במשך השבוע מי שיצלם אותי בתלבושות שונות, אז אני קצת בבעיה בכל הקשור לפוסטים מהסוג הזה.
    למרג'ורי - אפילו אם העלו מחירים ב"ביגודית" ביחס לעבר, הם עדיין by far חנות בגדי היד שנייה הכי זולה באיזור מרכז ת"א.

    השבמחק
  6. ב"תיבת האוצרות" (חנות יד שנייה בכפר יונה)יש מבחר אדיר של חצאיות. את רק צריכה לבחור...
    תמצאי אותי בפייסבוק.
    להתראות
    אורנה - 054-4876942

    השבמחק