יום שלישי, 27 באפריל 2010

הי צפונה לצפת

לקראת יום הנישואים שלנו ונסיעת עבודה של בעלי, בעלי העלה רעיון נהדר לחפש איזה דיל לסופ"ש בצימר בצפון. זכרתי המלצה של חברה על "וילה גליליי", מלון בוטיק רומנטי וקטן בסגנון צרפתי בצפת ואחרי בדיקה, התברר שאם מגיעים אליהם באמצע השבוע (שזה כולל גם את הלילה שבין שבת לראשון), יש להם דיל ממש שווה שכולל שהות של לילה אחד במסגרת של חצי פנסיון + ארוחת שף בערב + שני טיפולי ספא במחיר סביר לחלוטין. כך מצאנו את עצמנו ביום שבת בצהריים כשאנחנו עושים את דרכנו צפונה.
כל-כך הרבה זמן לא ישנתי מחוץ לבית, שכבר לא זכרתי איך ומה לארוז. ארזתי כמובן יותר מדי ובסוף איכשהו עדיין התקשיתי למצוא מה ללבוש במהלך השהות הקצרה שלנו שם.

בדרך לצפת עצרנו במצפה נטופה (קרוב לצומת גולני) כי חיפשנו מקום יפה בו נוכל לאכול את הסנדוויצ'ים שהכנו לארוחת הצהריים ובמקרה הגענו למצפה עם הנוף המדהים הזה שיש ממנו תצפית פנורמית על כל איזור הגליל, כולל הכינרת.


במלון עצמו היתה אווירה מאוד רגועה ושלווה. נראה לי שזה גם בגלל שהמלון לא מארח ילדים וגם בגלל שהיה שם יחסית ריק. היו בסה"כ, ביחד אתנו, 5 זוגות שהתארחו במלון באותו הערב.

החדר שלנו

פינות במלון

חשבנו להיכנס לבריכה הנחמדה והקטנה של המלון, אבל בסוף היה קר מדי לשם כך, אז רק רבצנו קצת על הכיסאות נוח לצידה והרבצתי פוזות לכבוד המצלמה ולכבוד המציל והזוג הנוסף שישב גם הוא על שפת הבריכה כששניהם עטופים היטב בחלוקי המגבת שלהם (לא מבינה למה בכלל צריך מציל בבריכה בעומק 1.50 במלון שלא מארח ילדים. אולי הם חוששים שאיזה גמד יגיע להתארח).

למחרת עשינו סיור קצר בסמטאות צפת העתיקה ועברנו גם במדרחוב ירושלים הסמוך לספוג קצת אווירה צפתית. בסמטאות ניתן היה לראות בעיקר קבוצות של תיירים מחו"ל, בתי כנסת עתיקים והמון גלריות לאמנות עם מחירים מופקעים.

אח"כ כבר שמנו את פעמינו בחזרה למרכז ובחזרה אל הפקקים והלחצים של חיי היום-יום. היה קצר ובטוב טעם.

4 תגובות:

  1. שמחה שנהנית, החדר שלכם נראה מקסים והרשי לי לציין שגם את נראית נהדר.

    השבמחק
  2. תמונות ממש כיפיות! עושות חשק לצאת לאיזו חופשונת (:

    השבמחק
  3. נראה כה מפנק! שמחה שנסעתם והתפנקתם.

    השבמחק
  4. לובה - תודה. אני מסמיקה.
    רוויטל - חייבים למלא את המצברים מדי פעם.
    לאחיינית - זה היה ממש בקטנה, אבל בהחלט התפנקנו.

    השבמחק