יום רביעי, 14 באפריל 2010

הומה נפשי לקראת מפגש

חיכינו חיכינו, ציפינו ציפינו, וכגודל הציפייה - גודל האכזבה. כאמור, הצלחתי השבוע להגיע אל היעד המבוצר והמבוקש שנקרא H&M. הייתי שם בשעות הבוקר והחנות היתה די מלאה, אבל לפחות נראה שהתור מחוץ לחנות בוטל ואיננו עוד.

כפי ששמעתי מרבות אחרות שכבר ביקרו בחנות, גם אני יצאתי משם בהרגשה של אכזבה. הייתי ממש צריכה להתאמץ כדי למצוא משהו לקנות. או שהם הביאו לארץ פריטים ממש משעממים מהקולקציה שלהם או שבנות ישראל הספיקו לחסל כבר כל פריט טרנדי שהיה בנמצא. קולקציית הגארדן, שממנה חשבתי לקנות איזו שמלה פרחונית, פשוט גרמה לי לפהק.
בסוף הלכתי על שמלת כפתורים קלאסית וענק צבעוני שלא עמדתי בפניו, אפילו שבטח אפשר יהיה לראות אותו עכשיו בכל פינה. מחלקת האקססוריז היתה מאוד דלה בהשוואה למחלקות כאלו של H&M שראיתי בחו"ל. רק במחלקת ההלבשה התחתונה הרגשתי שאני נמצאת בחנות סטנדרטית של הרשת וקניתי כמה זוגות של תחתונים מכותנה אורגנית וגם סט של גרבוני קרסול.


חשבתי שהענק והשמלה יכולים להשתלב יפה ביחד, אבל בבית גיליתי שהצווארון של השמלה הזו לא מאפשר לראות את הענק, אז הסתפקתי במשהו צנוע יותר במקומו ביחד עם השמלה. את הענק אני כבר אשדך עם אאוטפיטים אחרים. יש לו את היכולת לשדרג הופעה משעממת ולעשות אותה למעניינת וצבעונית יותר.

לסיכום - נכון לעכשיו, זארה עולה עליהם במבחר ובטרנדיות. לא נותר אלא לקוות שהם ישתפרו להבא ושלא יביאו לכאן רק שאריות פושרות של קולקציות משמימות. נחכה ונראה.

6 תגובות:

  1. ביקרתי שם למשך כמה דקות בתחילת השבוע והרגשתי בדומה לך. היתה שם חצאית אחת שאהבתי ואת השמלה המפורסמת מקולקציית גארדן אבל הפריטים לא היו זולים וגם ידעתי שמדובר בפריטים שמאוד מזוהים עם הייץ' אנד אם ולכן ויתרתי.
    שני הפריטים שרכשת מעולים, השמלה ממש מחמיאה לך (זה נדמה לי או שאת יחסית גבוהה?) וגם הענק יפה.
    תתחדשי!

    השבמחק
  2. תתחדשי!! גם אני נכללת תחת הקטגוריה של מאוכבות הייץ' אנד אם...
    הייתי לפני שבועיים והצלחתי למצוא רק שמלה וכמה צמידים..
    איך אומרים?
    מהומה רבה על לא דבר

    רויטל

    השבמחק
  3. החנות נבזזה לחלוטין. מה שהיה שם לפני חודש (הרבה שמלות מתוקות וחולצות מקסימות) התאדה, ונותרו רק טישרטים שלא היו מביישים את פוקס. בטח יחדשו מלאי בקרוב.

    יופי של שמלה!

    השבמחק
  4. לובה - תודה על המחמאות. בקשר לגובה - I wish. כולי רק 1.65 מטר.
    לרבי - אולי נפתח פורום של מאוכזבות H&M בפייסבוק.
    לשרונה - אם ככה, אז באמת מזמן היו צריכים לחדש שם את המלאי, כי כרגע המצב שם ממש מחפיר.

    השבמחק
  5. אהבתי! גם אני התאכזבתי שם אבל בכל זאת רכשתי כמה פריטים... ומאיפה הסנדלים שאת נועלת? יש לך תמונת תקריב שלהן?

    השבמחק
  6. לאנונימית - תודה! את הסנדלים קניתי במיין באזר בהודו והן עשו הופעה בפוסט על אוסף הנעליים שלי ממש מזמן. הנה קישור לפוסט הרלוונטי:
    http://vashti-lifestyle.blogspot.com/2009/09/blog-post_15.html

    השבמחק