יום שני, 12 באפריל 2010

תיאוריית הכאוס

עכשיו שהגיע לסיומו יום השואה, אני מרגישה שאפשר כבר להעלות פוסטים על דברים שטחיים יחסית כמו אופנה.
נעדרתי בשבוע האחרון קצת מהבלוג. זה לא שלא היו התפתחויות אופנתיות, אבל גם הימים לא התאימו לעיסוק שכזה וגם החומרים לא הצליחו להתגבש לי לכדי פוסט אחיד ולינארי. בסוף החלטתי שלעזאזל עם הסדר וההיגיון ושאני פשוט הולכת לכתוב על מה שנראה לי שווה התייחסות. אז ממה נתחיל?

אולי בזה שכנראה שאסור לי להיחשף לעיתוני אופנה. אח"כ אני מסמנת לי בראש דברים שמצאו חן בעיניי ולא מוצאת מנוחה עד שאני משיגה את היעד או משהו שמתקרב אליו לפחות.
כבר הרבה זמן אני מחפשת טבעת שראיתי מזמן מזמן ב-ELLE, זו שנראית כאילו שהיא מורכבת מהרבה כדורים מוזהבים קטנים (בערך באמצע ערימת הטבעות מצד ימין בתמונה, מתחת לטבעות עם האבנים השחורות).

עד שכבר מצאתי טבעת דומה באחד מדוכני האקססוריז בסינמה סיטי גלילות, היא היתה כל-כך קטנה, שהיא התאימה לי רק לזרת. לאחרונה ביקרתי שוב בדוכן הזה, של מעצבת תכשיטים בשם רביד וקסלר גרוס, וראיתי שהיא התחילה ליייצר טבעות כאלו גם בהיקפים גדולים יותר. בסוף הלכתי על שתי טבעות במקום אחת, כי הטבעת הזו לבדה היתה דקה וחסרת נוכחות מדי. מסתבר שזו גם היתה ההמלצה של עיתון ELLE בזמנו - להערים על האצבע כמה טבעות דקות ביחד. דווקא את זה לא זכרתי. בכל אופן, במקרה הזה עוד היה יחסית פשוט להשיג את המטרה שסימנתי לי.

יש אבל דברים שכנראה יצטרכו להישאר בלתי מושגים עבורי - למשל אוברול של המעצבת אניה פליט, שראיתי על הדוגמנית דנה פרימן בצילום במגזין "את" (שנייה מימין בתמונה).

ביקרתי השבוע בכיכר מסריק בת"א בחנות החדשה שפתחה שם המעצבת (במקום החנות שהיתה לה במתחם גן החשמל) ומסתבר שהאוברול הזה עולה 1200 ש"ח! מעניין אותי מי משקיעה סכומים כאלו בקניית בגדים (מבלי שהיא מקבלת הנחת סלבריטי). עד שאני אזכה בלוטו, אין לי שום כוונה (או יכולת) להוציא כל-כך הרבה כסף על פריט ביגוד אחד, שיקי ככל שיהיה.

עדיין במתחם מסריק - גיליתי שאחת החנויות האהובות עליי באיזור, Fillya, שתמיד אפשר היה להשיג שם פרטי יבוא חמודים מהמזרח הרחוק, בסגנון של הסחורה בחנויות של "קאלה" ו"אמה", עברה שינוי מצער (מבחינתי לפחות) ומעכשיו יש שם בעיקר פריטים של מעצבים ישראלים. המחירים כמובן בהתאם. ניתן להשיג שם עיצובים של תמר קירשברג, נועה שדה, ספוילד באסטרד, מיס גיישה, קרן ברוך, רוני קנטור, ענבל רביב, פטיט איי ועוד. כל זה לא עשה עליי רושם כשראיתי שם מחירים מוגזמים של 800 ש"ח לשמלת קיץ חמודה, לא זוכרת של מי. לא נסחפנו בכלל.

ואם כבר מדברים על פריטים יקרים, יש במתחם מסריק גם חנות יד שנייה יוקרתית, או יותר נכון חנות וינטג', שנקראת "גלרי פריזיין" (פרישמן 86). מעולם לא רכשתי שם כלום כי המחירים בחנות כאמור קצת גבוהים לטעמי, אבל מסתבר שיש להם גם קומת מרתף, שבה ניתן למצוא פריטים בסייל במחירים של 100-200 ש"ח. הסחורה בחנות מיובאת מפריז, כשבחלק מהמקרים מדובר בפריטים שמעולם לא נעשה בהם שימוש. אתם מוזמנים לשטוף את העיניים בשלל התמונות שצילמתי שם.

קומת המרתף/ קומת הסייל
למי שמעוניין בפרטים נוספים על החנות, כמו גם על הבוטיק החדש שבעליה פתחו ברחוב החשמונאים, קבלו קישור לכתבה בעניין במגזין האינטרנט של גלריה של עיתון הארץ.

לסיום, יש לי עדכון בעניין מועד פתיחת החנות של H&M בקניון
G בכפר סבא למי שגר באיזור. עברתי שם השבוע וראיתי שבאוגוסט הולכת להיפתח שם חנות ענקית של 2 קומות. עם זאת, לאחר הביקור שעשיתי לאחרונה סוף כל סוף בחנות שלהם בקניון עזריאלי, אני כבר לא בטוחה שמדובר בכזה שוס, אבל על כך כבר בפעם אחרת.

יצא לי בסוף דווקא פוסט די מאורגן. כנראה שאני מתקשה בכל זאת לאפשר לתוהו ובוהו לקבל שליטה חופשית.

3 תגובות:

  1. התגעגעתי לפוסטים שלך. הטבעות ממש מקסימות, אני חושבת שעשית טוב שקנית שתיים כי אחרת זה באמת היה נראה דל בנוכחותו.
    לגבי האוברול, יש לי אחד ממש דומה שלא הספקתי לחנוך בצבע סומק, נקנה בחנות וינטג' באטסי אמנם אבל אני בטוחה שאפשר יהיה למצוא אחד דומה גם בחנויות יד שניה בת"א. הוא ממש מוצלח לדעתי.
    קומת המרתף נראית שווה לא פחות מהחנות עצמה.

    השבמחק
  2. יקירתי, יצא אחלה בלאגן! נהניתי!

    השבמחק
  3. ללובה - טוב לחזור ונשמע נחמד האוברול שקנית. נשמח לראות אותך מדגמנת אותו בהזדמנות אצלך בבלוג.
    לאנונימית - תודה. אני שמחה לשמוע.

    השבמחק