יום ראשון, 4 באפריל 2010

משפחתי וחיות אחרות (זה היה צריך להגיע מתישהו)

אחרי הרבה זמן שלא קיימנו את מסורת מפגשי בנות המשפחה שלנו שכוללים ביקור בחנות יד שנייה ואיזה בית-קפה לפני או אחרי, הצלחנו ערב החג השני סוף כל סוף למצוא הזדמנות למפגש שכזה, אם כי במתכונת של מינוס אחת (המניאקית נסעה עם בעלה לרומא).
הפעם חנות היד השנייה הוחלפה במכירה הביתית של
נגה בנווה צדק ובית הקפה עלה לנו ברגליים דואבות, אחרי שהסתובבנו בכל האיזור של כרם התימנים בחיפוש אחר איזו מסעדה וגילינו שכל החומוסויות והמסעדות הביתיות באיזור סגורות בגלל החג. בכוחותינו האחרונים עשינו את דרכנו עד לביסטרו "הכובשים" ברחוב הכובשים והשתדלנו להשתלב ולהיראות איניות וקוליות כמו המלצריות ושאר הסועדים במקום.

הנה כמה רשמים מהמכירה של נגה, שממנה יצאה כל אחת מאתנו עם שלל נחמד (והכי כיף - כל פריט עלה לנו רק 5 ש"ח ומחיר הכניסה היה שקית בגדים ישנים שלנו):

בהשפעת הפוסט הזה של standing ovation והתמונה של אלכסה צ'אנג שראיתי שם, זה מה שלבשתי לשיטוטינו ברחבי העיר. אני בקיצור בהחלט בעד טרנד הדאבל דנים, כשהוא מיושם עם פריט אחד שהוא יותר כהה מהשני, כפי שממליצים בגארדיאן הבריטי.

חולצה: חנות בשם פפראצ'י בכפר-סבא, מכנסיים: זארה, תיק: H&M (ישן)

וזה מה שלבשו האחייניות הנחמדות והמקסימות שלי:

והנה כמה חיות אחרות:

4 תגובות:

  1. היי ושתי, בשוטטויות האחרונות שלך, האם יש לך המלצות לחניות יד שניה לגברים? (יש לי בן זוג שמאוד אוהב והפניה היא די ביוזמתו כי מבחינתי את בשוטטיות של נשים...)

    השבמחק
  2. אני מודה שאני פחות שמה לב לבגדי גברים בחנויות שבהם אני מבקרת כי בן זוגי ממש לא בקטע, אבל אני משתדלת (כשאני נזכרת) לבדוק אם יש בחנויות היד שנייה שאני מגיעה אליהן גם בגדים לגברים ולאזכר זאת בפוסט.

    השבמחק
  3. איפה אפשר למצוא גם חנויות כאלה עם בגדים לגברים

    השבמחק