יום ראשון, 21 במרץ 2010

בארץ המראות

בשבת היינו בסרט "אליס בארץ הפלאות" בגרסת ה-3D. כל-כך ציפיתי לראות את הסרט הזה, שהזמנתי לו כרטיסים שבוע מראש. זה סרט טים ברטוני טיפוסי, עם עולם פנטזיה עשיר וקצת אפל וויזואלית הוא נראה נהדר, אבל משהו בסרט הזה בכל זאת אכזב אותי ואני לא מצליחה לשים את האצבע על הגורם המדויק לכך. אולי הוא פשוט יוצא נפסד בהשוואה מול "אווטאר". קראתי אצל מבקר הקולנוע יאיר רווה שבעוד ש"אווטאר" צולם בטכניקת התלת מימד וכולו כמו מכוונן לפורמט הזה, "אליס בארץ הפלאות" הותאם לפורמט ה-3D רק בדיעבד. זה דבר שאכן מורגש בצפייה בסרט. היתה לי פחות הרגשה של וואו בסוף הסרט של ברטון לעומת ההרגשה בסופו של הסרט של ג'יימס קמרון. אחרי שאתה יוצא מ"אווטאר", אתה מרגיש כאילו ביקרת בעולם אחר ופתאום המציאות האמיתית שלך נראית לך לזמן קצר קצת שטוחה, כאילו היא דו ממדית או משהו בהשוואה ליקום של הסרט. אני בכלל לא מתייחסת לעלילה בסרטים הללו, שבשני המקרים היא די צפויה מראש ומשחקת תפקיד משני לעומת הטכניקה והצילום.

זה מה שלבשתי לכבוד היציאה לסרט. את הסוודר מצאתי בארון של אמא שלי כשחיפשתי דברים להביא לה לבי"ח וישר הלאמתי לה אותו. פסים הרי עדיין אופנתיים והרגשתי חזק בתוך המוטיב הימי כשאני לבושה בסוודר הזה.

ככה הוא נראה כשהוא מכופתר


אתמול שילבתי ביקור בבי"ח בלינסון עם גיחה קצרה לקניון עזריאלי. חשבתי שאולי העניינים התחילו להירגע קצת בחנות של H&M ואני אוכל לקנות איזו שמלה פרחונית לכבוד פסח, אבל התור לכניסה לחנות עדיין מטורף. להערכתי המתנה בתור הזה אורכת מעל חצי שעה. בסוף ויתרתי ובמקום זה קפצתי לחנות החדשה של GAP בקניון וקניתי לי טי שרט קצרה לבנה עם עם רקמה של פרח בצד אחד שקצת מוסיפה עניין לחולצה הבסיסית הזו.


לפחות בגאפ לא היו בלאגן ותורים, רק מחירים מפוצצים (ואולי זה מה שמסביר למה אין שם בלאגן ותורים).

3 תגובות:

  1. wow loving the sweater..
    i almost bought a striped shirt yesterday, but i stopped myself.

    השבמחק
  2. אני מחכה שH&M יגיעו לכפר סבא... למרות שאז בטח בעיות החניה הקיימות גם כך במתחם G יסלימו ללא היכר

    השבמחק
  3. למרג'ורי - תודה, ומה רע בחולצת פסים? תקני.
    לרחלי - גם אני מחכה לזה בקוצר רוח, אבל נראה לי שבינתיים אני פשוט אקפוץ לבקר את המשפחה בירושלים ובאותה הזדמנות אבדוק את חנות H&M בקניון מלחה שם. בקשר לחנייה במתחם G - לא צריך להגיע למתחם עם מכונית. עדיף לבוא ברגל, באוטובוס או להיעזר בשירותי ה-G-BUS.

    השבמחק