יום שלישי, 30 במרץ 2010

חסל סדר פסח

אז איך עבר עליכם ליל הסדר? בשלום? הדוד סיפר את הבדיחה הקבועה על למה אוכלים בפסח ביצים טבולות במלח? אצלנו הסדר דווקא עבר יחסית בסדר (כולל הבדיחה הבלתי נמנעת הנ"ל). עשינו קריאת הגדה אקספרס. תוך שעתיים סיימנו את הכל כולל הארוחה באמצע. רק על השירים בסוף ויתרנו.

נורא רציתי לקנות לי איזו שמלה פרחונית לליל החג, אבל לא מצאתי שמלה שאהבתי בשום-מקום ול-H&M כאמור לא הצלחתי להגיע (אגב, אחותי הירושלמית טוענת שבחנות שבקניון מלחה לא מורגש שום לחץ), אז בסוף מיחזרתי את השמלה הסגולה של פטיט איי שלבשתי לאחרונה לחתונה. מאוד חסכוני מצדי.

זה מה שלבשתי לסעודת הצהריים הפחות רשמית שאליה הוזמנו היום. את החולצה קניתי בהרצליה בחנות עודפים של חנות בשם סטיילינג, שלמיטב זכרוני נמצאת ברעננה. נדלקתי על ההדפס של מרלין מונרו סטייל אנדי וורהול שעליה וישר רכשתי אותה. אהבתי מאוד גם את זה שיש לה כיסים ורוכסן שאפשר לפתוח ולסגור. התיק הוא אחד הקניות האחרונות שעשיתי בזמנו באמצעות האינטרנט לפני שהחלטתי לוותר על התענוג המפוקפק הזה (זה כמעט כמו להמר - ייראה טוב במציאות או לא?) וזו דווקא קנייה שלא התאכזבתי ממנה כשראיתי אותה פנים אל פנים. לא זוכרת מהיכן הטבעת.

שתהיה המשך חופשה נעימה ומהנה ותשתדלו לא להעביר אותה כשאתם תקועים בפקקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה