יום שבת, 27 במרץ 2010

הכנות לחג

חולת קניות שכמוני לא תיתן לתלושי השי לחג להיות מונחים אצלה בארנק לאורך זמן. באופן זריז במיוחד אפילו עבורי, הספקתי כבר לבזבז אותם עד תום. בצילום למעלה תוכלו לראות תיעוד של הרכישות. איכשהו יצא שכמעט את כל התלושים הוצאתי ב"משביר לצרכן", מקום שלא יוצא לי לעשות בו קניות בדרך כלל. אולי בגלל שאני נוטה לקנות מוצרי קוסמטיקה עם התלושים והמשביר הוא מקום לא רע לקניית קוסמטיקה והלבשה תחתונה, שזו רכישה נוספת שעשיתי במקום וכך גם הכובע האפור.
אולי אני צריכה להרגיש אשמה שבזבזתי את כל התלושים על עצמי, אבל מכיוון שכבר דאגתי לקנות מתנה למארחת שלנו בליל הסדר וגם צ'יפרתי את בעלי במתנות נחמדות שקיבלתי ממקומות העבודה האחרים שלי, אז נראה לי שהשד אינו כה נורא. הייתי יכולה אמנם לשמור את התלושים לקניית מוצרי מזון, אבל לא התחשק לי (גם ככה התלושים לא הספיקו לי בסוף לקניית כל הדברים שתכננתי לרכוש עמם בעודי פטורה מנקיפות מצפון על כך שאני מבזבזת כסף).

לגבי דברים אחרים יש לי הצתה יותר מאוחרת. רוב הטרנדים האופנתיים משפיעים עליי זמן רב לאחר שכבר עשו סיבוב בכל השכונה. כך יצא שרק עכשיו רכשתי לעצמי זוג משקפיים בהתאם לטרנד הגיק שיק השולט במחוזותינו כבר מעל לשנה. אני צריכה משקפיים אמנם רק לנהיגה, אבל נראה לי שאשמור את הזוג הזה כפי שהוא ללא מספר (כן, זה מגוחך, אני יודעת, אבל זה אופנתי) בתור אביזר ותו לא לזמנים בהם ארצה לתת ביטוי לחננה הפנימית שבתוכי.
את המשקפיים קניתי אצל ההוא שליד "עץ המשקפיים" באלנבי והם עלו לי רק 30 שקלים, כך שבסכומים כאלה אני מרשה לעצמי להיכנע לטרנדים שאינם פרקטיים.

באותו אופן יצא שרק עכשיו התחלתי להתלהב מטרנד היוגורטיות ששטף בסערה את ארצנו (או לפחות את איזור המרכז והשרון). במיוחד אני אוהבת את השילוב של יוגורט טבעי עם תותים, נשיקות ורוטב סילאן.

זהו להפעם. יצא לי פוסט קצר במיוחד.

4 תגובות:

  1. אל תרגישי רע שהוצאת את התלושים על עצמך, את עובדת קשה ומגיע לך. ממילא בסופר את יכולה לנצל רק 45 ש"ח מתוך ה-50 של כל תלוש אם אני לא טועה.
    תתחדשי על הקניות.
    בדיוק אכלתי היום אצל אמא של נתן קינוח של תותים ובננה בסוכר אבל הקינוח שאת הכנת נראה טעים יותר.
    חג שמח ונשיקות!

    השבמחק
  2. עם תלושים לחג לעולם לא קונים בסופר. תמיד תמיד תמיד מפנקים את עצמך!
    תתחדשי :-)

    השבמחק
  3. הכובע והמשקפיים הורסים בפני עצמם ונראה לי גם שיעבדו טוב בשילוב זה עם זה!
    יש לך מיקום מדויק יותר, או כתובת לגבי החנות בה רכשת את המשקפיים? אני סקרנית ללכת לראות במו עיני את המקום.
    היוגורט הוא אומנם טרנד עתיק כבר, אבל לא נס ליחו.. אני נהנת מהשילובים השוקולדיים למיניהם בתוספת של פאקנים או פיצפוצי קרמל. פתחת לי את התאבון עכשיו!
    חג שמח שיהיה לך :)
    שרונה

    השבמחק
  4. לובה - חג שמח ונשיקות בחזרה.
    רחלי - זה באמת מה שאני בד"כ עושה בסופו של דבר, ותודה.
    לשרונה - חג שמח גם לך. בקשר למשקפיים - מדובר בשני דוכנים קטנים שנמצאים בסמטה ליד פינת הרחובות שינקין ואלנבי (יש שם ליד גם חנות נעליים). אחד מהם יותר ידוע שנקרא "עץ המשקפיים" ויש אצלו מבחר יותר רציני וסופר אופנתי והשני, שאצלו קניתי את המשקפיים, נמצא ממש סמטה לידו. אצל השני יש סחורה קצת פחות אופנתית, אבל אפשר למצוא דברים נחמדים בכל זאת.

    השבמחק