יום שישי, 19 במרץ 2010

ההצגה חייבת להימשך

בעלי מלין לפעמים על אמא שלו, שהיא כל הזמן מדברת אתו על אנשים שחלו או שמתו. הוא אומר שמדכא לדבר אתה בגלל זה. הסברתי לו את מה שנראה לי מובן מאליו, שמכיוון שאמא שלו כבר בת שישים פלוס, מה לעשות שהיא הגיעה לגיל שבו זה מה שקורה לאנשים שהיא מכירה ולאט לאט ובהדרגה קורה גם לה ולכן זה מה שמעסיק אותה. זו עובדה מצערת של החיים. כולם מתים בסוף. מה שכן, תהליך ההזדקנות הוא באמת תהליך שעצוב לראות אותו קורה לאנשים היקרים לך, או להתחיל לגלות סימנים מוקדמים לכך אצלך. אתה יודע שמכאן הכיוון הוא רק למטה. יש את אלה שמזדקנים בהדרת פנים ונשארים יחסית בריאים וצלולים עד הסוף, אבל נראה לי שמדובר במיעוט ולא ברוב. אתמול יצא לי להעביר כמה שעות טובות בחדר מיון עם אמא שלי בעקבות אירוע מוחי קל שעברה ורוב החולים במקום היו אנשים מבוגרים מאוד. אני מתארת לעצמי שיש מעט מאוד דברים שהצוות הרפואי בבית החולים יכול לעשות עבורם, אולי להקל קצת על הכאבים.
בכל מקרה, החיים נמשכים והספקנו השבוע גם ללכת לחתונה של חברה ומכיוון שזה בכל זאת בעיקר בלוג על אופנה, אני מעלה כאן תמונות של מה שלבשתי לכבוד האירוע, טריוויאלי ככל שזה ייראה כרגע (הביגוד, לא החתונה).


קניתי את השמלה בחנות שנקראת "אורבן" ברחוב בוגרשוב בת"א. יש בחנות מגוון רחב מאוד של שמלות, כולל שמלות של רוני קנטור. השמלה הספציפית הזו היא של פטיט איי והיא מחמיאה לגוף ועלתה מחיר סביר לחלוטין של 350 ש"ח. חגורת הפפיון נקנתה באותה החנות ביחד עם השמלה והיא יבוא מאנגליה.
הבעיה היחידה שהיתה לי עם השמלה נוגעת לרוכסן שלה מאחור. כבר בחנות שמתי לב שהוא לא בדיוק ישר ונראה כמו רחוב ממוצע בסן פרנסיסקו, עם ירידות ועליות תלולות. המוכרת בחנות הבטיחה לי שאחרי גיהוץ קל העניין הזה אמור להסתדר, אבל זה לא מה שקרה בפועל. כבר לא היה לי כוח לחזור לחנות לחפש שמלה אחרת וגם בסה"כ מאוד התחברתי לצבע, לגזרה ולמחיר, אז לבשתי אותה בסוף לחתונה, אבל אני חושבת שזה ממש חובבני מצד המעצבת לשחרר שמלה עם בעיה כזו בגימור.


חוץ מזה, רציתי להראות לכם עם מה הייתי צריכה להתמודד כל אותו הערב. בדקתי היום את העניין עם סרט מידה ומסתבר שלנעליים החדשות שלי לאירועים יש עקב אימתני של 10 ס"מ.

בוא נגיד שכבר בשלב החופה מצאתי את עצמי חולצת אותן כדי לתת קצת מנוחה לכפות רגליי הדואבות. גם בהמשך, בשלב הריקודים, פיזזתי כשאני יחפה וכמוני עשו לא מעט אורחות אחרות בחתונה. בעלי החליט שנשים הן עם פסיכי. יש בזה משהו.

8 תגובות:

  1. אני מקווה שאמא שלך תרגיש טוב יותר במהירות.
    זיקנה היא אכן דבר עצוב, לא חושבת שיש משהו מדכא יותר מההבנה שכל החיים כבר מאחוריך.

    השבמחק
  2. השמלה נראית עליך נהדר. אני מכירה את החנות, ויש שם דברים ממש יפים (אם כי קצת יקרים כשקונים סתם ליומיום ולא לאיזה איוונט)
    מה שכן, לא מפתיע אותי עניין הגימור הבעייתי אצל רוני קנטור. אם אני לא מאוד טועה, היא המעצבת שקונה פריטים זולים בתאילנד ומפקיעה עליהם מחירים כאן.

    (אוי, איזו תגובה שטחית יצאה לי לעומת לובה)

    השבמחק
  3. גם אני בשטחיות: את יכולה כמו גדולה ללכת ולבקש מהמעצבת שמלה חדשה בלי פאקים בגימור. הובטח לך שהבעיה היא בעיית גיהוץ ולא כן היא? שתתקן או תחליף. הסבי את תשומת ליבה לפוסט הזה. המעצבת עובדת קשה על נוכחות רשת טובה - זה לא מתאים לה עכשיו.

    השבמחק
  4. לובה - תודה רבה על האיחולים.
    מרג'ורי - זו שמלה של פטיט איי ולא של רוני קנטור, אבל כן, רוני קנטור קצת מגזימה בתמחור השמלות שלה.
    נעלולה - אני דווקא מאוד בעד שטחיות. לא הכל צריך להיות כבד בחיים. נראה לי שבגלל שכבר לבשתי את השמלה, לא יחליפו לי אותה בשלב זה למרות הפאק בגימור.

    השבמחק
  5. החלמה מהירה לאמא שלך!
    אהבתי את הצבע של השמלה והיא נראית יפה עלייך. השילוב עם החגורה מאוד מוצלח. חבל שהרוכסן כזה דפוק.

    השבמחק
  6. השמלה מאוד יפה בפרונט . נראה לי שבחושך אף אחד לא שם לב לבעיה ואם נהנית - אז זה בכלל שווה.
    לקח אחד למדנו - המוכרות מוכרות לנו פולישטיקים במבצע "קנה שמלה וקבל לוקש מתנה"....
    החלמה מהירה לאמא שלך ועד 120 שנות אושר לזוג הצעיר

    השבמחק
  7. השמלה מונחת טוב אבל 350 ש"ח לשמלה עם פאק כל כך מעצבן זה המון(חוץ מזה,אני בגישה שאם למישהי יש גוף סבבה כמו במקרה שלך היא יכולה להרשות לעצמה להוציא סכומים הרבה יותר נמוכים על בגדים מהסיבה הפשוטה שלא יהיה לה קשה למצוא בגד מיוחד שיהיה מונח עליה טוב.. בנות מלאות, כמוני למשל, קצת נדפקו בקטע הזה. הרבה יותר קשה למצוא שמלה שממש יושבת וכשמוצאים אחת- ישר קונים בדרך כלל בלי להסתכל על המחיר). ובקשר לשמלה- לדעתי היו צריכים למכור אותה באגף של פגומים. זה כל כך מעצבן אותי! לא מספיק שהם מתמחרים את השמלה ב 350 שזה לא סכום עצום אמנם אבל גם לא פעוט (יש לי כמה וכמה שמלות מעצבים וחוץ מאחת שעלתה 400 כולן עלו בין 200 ל 300 שזה עדיין המון כסף בשבילי,כך ש 350 זה יחסית הרבה) - הם אפילו לא נותנים את הדעת על הבעיה המטרידה הזאת בגב. אם זה לא זלזול אני לא יודעת מה כן.

    השבמחק
  8. לרחלי - תודה רבה.
    לאנונימיות - תודה שאתן לוקחות את העניין עם הרוכסן בצורה כל-כך אישית. העליתן לי חיוך. האמת שלא ממש האמנתי למוכרת כשהיא אמרה לי שהרוכסן יסתדר אחרי גיהוץ, אז זה קצת אשמתי שבכל זאת קניתי את השמלה. התעצלתי להמשיך לחפש משהו מתאים בחנויות אחרות.

    השבמחק