יום ראשון, 6 ביוני 2010

זה שיר פרידה

כפי שמי שעדיין נכנס לכאן שם לב בוודאי, תכיפות הפוסטים שלי ירדה בצורה חדה בתקופה האחרונה. אני קצת עסוקה כרגע בדברים אחרים שקורים בחיים שלי וכתוצאה מכך די איבדתי עניין בבלוג. אז במקום פשוט להיעלם כמו שקורה לפעמים בבלוגים אישיים, חשבתי לכתוב על זה כמה מילים וליידע אתכם.

חבל שנגמר לי הסוס לפני שמלאה לבלוג הזה אפילו שנה, אבל ככה זה לפעמים בחיים. זה במיוחד נכון בכל הקשור לאנשים עם הפרעת ADHD כמוני, שממצים דברים יחסית מהר. אולי אני אעלה עוד פוסט או שניים כשממש תנוח עליי הרוח, אבל כרגע אני לא רואה שזה קורה ואני לא רוצה להמשיך לכתוב כאן בכוח. הבלוג הזה התחיל בתור משהו שעשה לי כייף ומבחינתי ברגע שמיציתי, אין טעם להמשיך ולגרור את זה הלאה, בלי מוטיבציה פנימית לכך.


אז תודה לאלה שנכנסו וקראו, לאלה שהגיבו, לחברים שלי שביקרו כאן מדי פעם, לאחיות ולאחייניות ולחברות החדשות שמצאתי בבלוגספירה - בטח עוד ייצא לנו לצ'וטט בבלוגים המקסימים שלכן.

10 תגובות:

  1. מאוד מעריכה את הדרך המכובדת שבה בחרת לסיים את הבלוג.
    היה כיף גדול לקרוא אותך,
    מקווה שתזכי רק לבשורות טובות בנוגע לאמא שלך ושיהיה לך המון בהצלחה!

    השבמחק
  2. מקסים מצידך לכתוב פוסט כזה ולא להיעלם כמו שאנחנו מכירים שעושים. אני חייבת לציין, שגם אם לא הגבתי רבות, קראתי כל פוסט ופוסט ונהניתי לאורך כל הדרך.
    אני מקווה שעוד יחזור לך החשק ☺ אבל אולי זו תקווה קצת אנוכית.

    בכל מקרה, אני מקווה שמה שמעסיק אותך היום בחייך האישיים הוא משהו חיובי ומרגש.

    תודה ♥
    מיראל

    השבמחק
  3. הבלוג שלך הוא אחד הבלוגים שאני יותר אוהבת .
    הכתיבה המיוחדת שלך, הממלצות לחנויות מעניינות, התמונות של הלבוש שלך ועוד דברים נוספים הפכו את הבלוג שלך לכל כך יחודיי ואותנטי.

    צר לי לשמוע שאת מסיימת את דרך בבלוג...
    אני מקווה שאולי תחזרי :)

    השבמחק
  4. גם אני אתגעגע - אחשורוש

    השבמחק
  5. עצוב...אבל באמת בריא יותר מאשר לגרור בכוח. למזלי אני זוכה לחוות במציאות אותך ואת החוש האופנתי המשובח שלך, את דעותיך המעניינות בנושאים מגוונים, את היכרותך מקומות מעניינים בתחום האופנה ובכלל ומקווה באמת שמדי פעם תנוח עלייך הרוח לחלוק כאן עוד קצת. אוהבת.

    השבמחק
  6. נהגתי לקרוא את הבלוג שלך ולחכות לפוסט הבא בשקיקה! מאוד חבל!
    אני מקווה שתקחי תקופה קצרה של חופש ותחזירי לנו את הסיפורים שלך, משהו כמו שנת שבתון אבל קצר יותר...
    היה פשוט תענוג ! שובי במהרה!

    השבמחק
  7. תודה לכולכם. זה מחמם את הלב לקבל תגובות כאלה. כאמור, כרגע המיקוד שלי נמצא במקומות אחרים, אבל אולי אני עוד אחזור לכתוב פה ושם. זה רק לא יקרה בתקופה הקרובה.

    השבמחק
  8. חבל, מאוד אהבתי את הבלוג שלך,
    ואת ההמלצות המעולות שלך לגביי חנויות יד שנייה.
    ראיתי שאת גרה בכפר סבא וגם אני מהאיזור ורציתי להמליץ לך על חנות יד שנייה מעולה! היא לא כל כך מוכרת אבל מאז שגיליתי אותה אני לקוחה קבועה!
    קוראים לה "מונה", היא נמצאת בכפר חרוצים שסמוך לבני ציון וזה 10 ד"ק נסיעה מרעננה.
    מקווה שאת עדיין נכנסת לפה מידי פעם ותראי את התגובה, יום טוב!

    השבמחק
  9. באמת חבל כי נחמד לקרוא כאן

    http://nyc-fashion.com/

    השבמחק
  10. שלום לאנונימית. רק עכשיו ראיתי את התגובה שלך כי המון זמן לא נכנסתי לבלוג. תודה על המחמאות ועל ההמלצה. אני בהחלט אבדוק את החנות הזו בהזדמנות.
    TP - תודה לך ותודה שהכרת לי בלוג חדש ומעניין לעיין בו.

    השבמחק